Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
23:41 22 08 2019 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Se caută o firmă care va urmări stabilitatea versantului Deal Saligny şi nivelul apelor subterane de pe platforma CNE Cernavodă (document)

ro

25 Jul, 2019 00:00 792 Marime text
Societatea Naţională Nuclearelectrica SA scoate din conturi 218.068 de lei pentru urmărirea stabilităţii versantului Deal Saligny, a nivelului şi a calităţii apelor subterane de pe Valea Seimeni, Valea Cişmelei şi platforma CNE Cernavodă.
 
În acest sens, va fi organizată şi desfăşurată o procedură publică pentru atribuirea contractului care are ca obiect prestarea de servicii privind urmărirea stabilităţii versantului Deal Saligny, a nivelului şi a calităţii apelor subterane de pe Valea Seimeni, Valea Cişmelei şi platforma CNE Cernavodă (Unitatea 1, Unitatea 2, DIDR, DICA) prin măsurători de inclinometrie, topogeodezice, de niveluri hidrostatice, termometrie, prelevări probe de apă şi analize chimice ale acestora, pe o perioadă de 4 ani.
 
Ofertele sau cererile de participare vor fi depuse pe data de 8.08.2019, ora 15:00, acestea urmând să fie deschise în aceeaşi zi şi la aceeaşi oră. Garanţia de participare (GP) este de 2.180 lei. Ofertanţii vor prezenta lista principalelor servicii similare prestate în ultimii 3 ani (raportat la data publicării anunţului de participare), conţinând: obiectul contractului, valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent dacă aceştia sunt entităţi/autorităţi contractante sau clienţi privaţi, din care să rezulte că în ultimii 3 ani au efectuat şi dus la bun sfârşit servicii de similare în valoare cumulată de minimum 150.000 lei, fără TVA.
 

Responsabili de atribuirea contractului

 
Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul entităţii contractante responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dan Bigu - director sucursala CNE Cernavodă; Adrian Mihai - director Direcţie de Producţie CNE Cernavodă, înlocuitor de drept Director CNE; Valerian Sorin Ghelbereu - director tehnic, înlocuitor de drept director CNE; Sibel Chespi - director economic CNE Cernavodă; Georgeta Ionescu - şef Serviciu Financiar, înlocuitor de drept director economic CNE; Carmen Frunză - şef Serviciu Contabilitate şi Patrimoniu, înlocuitor de drept director economic CNE; Milica Răduţă - şef Birou Juridic şi Contencios; Dana Lavinia Vladu-Dinu - consilier juridic principal, înlocuitor de drept şef Birou Juridic şi Contencios; Horaţiu Ionescu - inginer şef Departament Planificare Strategică şi Achiziţii (DPSA); Florin Georgescu - şef Serviciu Achiziţii Produse, înlocuitor de drept inginer şef DPSA; Mihaela Hada - şef Serviciu Control Materiale, înlocuitor de drept inginer şef DPSA; Cristian Ion Predescu - şef Serviciu Planificare Strategică, înlocuitor de drept inginer şef DPSA; Ileana Tiron - şef Serviciu Achiziţii Servicii şi Lucrări (SASL); Daniel Elian Mircea - inginer Specialist SASL, înlocuitor de drept şef Serviciu SASL; Ion Eftimie - Operare CNE, Ion Voica - Operare CNE, Viorel Dafinoiu - şef SPMCC; Dumitru Benchea - inginer şef DPST; Mariana Laslau - Grup Evaluare Costuri SCM-BSA CNE.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
 
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii