Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
10:25 19 05 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Pentru o carieră de campioni Veo Worldwide și-a inaugurat sediul de la Constanța!

ro

09 Jun, 2022 18:18 2763 Marime text


Pe 8 iunie 2022, la Constanța, a fost inaugurat cel mai nou sediu Veo Worldwide, unde zeci de tineri s-au regăsit în viziunea și misiunea unei companii cu istorie pe piața de destocaj.
 
Veo Worldwide este o companie europeană de destocaj, cu peste 15 ani de activitate. Angajații Veo caută soluții care să-i ajute pe proprietarii de afaceri să-și valorifice stocurile nevândute (colecții anterioare, comenzi anulate etc). În anul 2006 a devenit partenerul de încredere al NOZ, liderul european de destocaj.

Sediul nou, de pe Ferdinand 53

 
Cel mai nou sediu se află pe bulevardul Ferdinand nr. 53, în inima orașului, mai precis, într-o zonă ce îmbină istoricul cu modernul. Așa cum viziunea lor se identifică prin evoluție, așa și fiecare etaj reprezintă o etapă din viața fiecărui angajat. Desigur, la orice colț ești întâmpinat de mesaje motivaționale, cu accentul pus pe motivarea continuă a personalului pentru a-și depăși limitele. Sportivii sunt peste tot pe pereți. De ce? Pentru că munca pe care o desfășoară echipa Veo este comparabilă cu performanța unui sportiv. Este o cursă continuă, unde, cu antrenament intensiv, poți avea rezultate de top. Angajații tind să fie campioni, campioni în domeniul lor, să urce pe podiumul mediului de afaceri. Există și workshopuri unde sunt aduși sportivi pentru a împărtăși din experiența lor – cum se antrenează zi de zi, cum se motivează după o accidentare, cum se bucură de succes și cum își stabilesc noi ținte pentru a le depăși.


 
Mutarea birourilor într-o nouă clădire, mai mare și mai atractivă din punct de vedere al tehnologiei coincide cu planurile companiei de extindere în municipiul Constanţa. În prezent, în biroul din Constanţa lucrează 74 de angajaţi vorbitori de limbi străine, iar compania vizează recrutarea a 100 de persoane suplimentare, sediul de aici devenind o parte importantă a strategiei de expansiune.

 
Claudia Niculae, site manager Veo, ne-a oferit un tur prin noile birouri ale companiei, unde zeci de tineri lucrau. Birourile sunt gândite ca un spațiu modern, curat, prietenos, unde angajații nu se simt „striviți” de taskuri. Fiecare etaj este gândit pentru a eficientiza fiecare spațiu – de la sălile de ședință care se pot rezerva în avans printr-un sistem propriu de rezervare online, la sălile de training, urmând să avansezi până la ultimul etaj unde se petrece magia. Buyerii erau poziționați în funcție de limba vorbită – turcă, italiană, engleză și spaniolă. Fiecare „grupă” își amenajează spațiul în așa fel încât să îi identifici după câteva secunde. Impresionantă este și media de vârstă a angajaților, care este undeva în jurul cifrei de 30. Astfel, birourile lasă impresia unui grup tânăr, multicultural, care este legat prin pasiunea comună de comerț și de a realiza ceva măreț în carieră.
 

Ce este clearance?

 
Andra Lascu, coordonator comunicare, a făcut un scurt intro și a prezentat o parte din echipă. La speech a urmat un om de bază, Olga Baniță, membru board al Veo, director controlling. Ne-a vorbit despre ce înseamnă clearance-ul, care, practic, este oferirea unei soluții pentru a ajuta un client să scape de marfa rămasă pe stoc dintr-un motiv sau altul – cum ar fi, de exemplu, finalul de sezon al unei colecții a unui brand de haine cunoscut. Aici intervine Veo prin oferirea unei soluții pentru ca acea marfă să fie plasată într-unul din magazinele din rețeaua NOZ.

 
„Istoria Veo a început cu oferirea de servicii suport. Și când ne referim la suport, mai exact la contabilitate, financiar, controlling, IT, pentru partenerul nostru francez. Ușor, ușor, Veo și-a extins domeniile de activitate și și-a dezvoltat o arie de business în comerț. A devenit o companie de clearance, astăzi cu asta ne identificăm. Suntem o companie de clearance B2B, și suntem partenerul grupului NOZ în a deveni lider mondial.

 
Ce credeți că se întâmplă cu finalul de serii de colecție de la anumite branduri cunoscute? Sau în momentul în care un furnizor își anulează o comandă importantă. Atunci furnizorul se regăsește cu un stoc de marfă pe care nu îl poate depozita, nu era prevăzut, nu are ce să facă cu el. Aici intervenim noi. Noi intervenim atunci când furnizorii sunt în acea optică de a face profit, intervenim pentru a le oferi o soluție pentru a-și diminua pierderile, pentru a-și continua activitatea, pentru a putea să investească mai degrabă în noile colecții, în activitatea lor, pentru a nu rămâne blocați. Asta înseamnă destocajul”, a precizat Olga Baniță.
 

Veo și NOZ, în cifre

 
Așa cum precizam și anterior, Veo este partenerul NOZ, lider European pe piața de destocaj. Este prezent în 34 de țări, cu 314 magazine, cu 14 platforme logistice. Cifra de afaceri crește cu 2 puncte procentuale pe an, cu peste 6.000 de angajați.
 
Veo are peste 15 ani de activitate. A crescut de la doi colaboratori la peste 900, astăzi. Angajații vorbesc, în medie 27 de limbi străine. Există 13 sedii în 6 țări, au la active 25 de proiecte internaționale, iar achizițiile au o valoare totală de 150 de milioane de euro în 2021, urmând ca pe 2022 cifra să fie mult mai mare. Sediile Veo sunt la Iași, Brașov, Constanța, Sofia, Katowice, Chișinău, Lviv și Rabat, acestea fiind sedii comerciale.


 

Primii pași de la malul mării

 
În 2015, a fost inaugurat primul sediu la Constanța, într-un spațiu închiriat de companie. Punctul de lucru de la malul mării a avut cea mai mare evoluție în anul 2021, fiind un buyer senior în top 5 buyeri din companie. Anul acesta, Veo a cumpărat clădirea în care, în prezent, activează 74 de angajați.
 
Misiunea Veo este de a fi cei mai buni în aria lor de expertiză, în clearance B2B. Viziunea merge pe motto-ul „No waste. Just value”, mesaj care pune accentul pe zero risipă. Este vorba de a da o a doua șansă oricărui produs.


 
Cele mai căutate profile în orașul Constanţa sunt ale vorbitorilor de limbă turcă, spaniolă, italiană, portugheză și engleză, cu sau fără experienţă profesională, întrucât ei beneficiază de un program extensiv de training și coaching alături de Academia DARE timp de 6 luni, pentru a deveni specialiști în comerţ internaţional. Aceștia trebuie să fie oameni pasionați, dornici de evoluție, care pot oferi soluții complete, iar Veo oferă o carieră într-o echipă multiculturală și dinamică.

 
Următorul vorbitor a fost Elena Dumitru, reprezentantul partenerului Dare. „Cariera mea a început în vânzări acum mai bine de 20 de ani. Dare e partenerul strategic al companiei Veo și se ocupă de recrutare, selecție și coaching. Noi ne punem la bătaie toate efectivele. În 8 ani, am avut peste 2.100 de participanți în 150 de sesiuni de traininguri. Cifra de afaceri a crescut din 2014 de la 3 milioane de euro la 150 milioane de euro, în prezent. Cel mai mare avantaj în pregătirea viitorilor buyeri este că formarea se face într-un mediu real de business”, a spus Elena Dumitru.
 
Totodată, pentru anul în curs, Veo și Dare și-au stabilit un target pentru cele 900 de roluri deschise prin organizarea de 42 de evenimente de recrutare. « Totodată, cifra de achiziții este, în prezent, la Constanța, la valoarea de închidere a anului 2021, iar până la sfârșitul anului 2022 va avea o valoare dublă », a mai precizat Olga Baniţă.
 
Pentru cei care doresc să se alăture familiei de campioni Veo, în datele de 17 și 18 iunie este organizat unul dintre evenimentele de recrutare, cei interesaţi pot aplica pe site-ul Veo: https://veoworldwide.com/en/next-job/Constanta


 

Despre VEO Worldwide Services

 
VEO Worldwide Services este companie de clearance B2B cu 15 de ani de activitate de succes. Compania are peste 900 de angajaţi, având sedii în România, Moldova, Polonia, Bulgaria, Tunisia și Ucraina. VEO oferă tuturor angajaților formări la nivel internațional și oportunități de dezvoltare profesională.
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii