Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
18:51 26 09 2020 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Continuă demersurile pentru înființarea unui afterschool în Corbu, județul Constanța (document)

ro

08 Aug, 2020 00:00 399 Marime text
 
  • Primăria Corbu caută firmă care se execute construirea afterschoolului din localitate

Primăria localității Corbu, județul Constanța, organizează o licitație pentru atribuirea unui contract aferent execuției lucrărilor de construcție afterschool în comuna Corbu, în cadrul proiectului „Înființare afterschool în comuna Corbu, județul Constanța”. 
De altfel, valoare estimată a achiziției este de 899.416,61 lei, iar termenul limită pentru depunerea ofertelor la autoritatea contractantă este 28 august 2020. Obiectivul achiziției constă în realizarea unor lucrări de construire a unui afterschool în comuna Corbu, în conformitate cu documentația tehnică aprobată, respectiv Proiectul Tehnic intitulat “Înființare afterschool în comuna Corbu, județul Constanța”, elaborat de S.C. Nide Com-Serv S.R.L.
Lucrările propuse în cadrul acestui proiect sunt în principal lucrăi de: elemente de rezistență (stâlpi, grinzi, planșeu),  zidărie, acoperiș, termo și hidroizolații, finisaje interioare, finisaje exterioare, instalații, amenajare incintă (trotuare de gardă, rigole colectare ape pluviale, alei pietonale și carosabile, spații verzi, platformă deșeuri, fosă septică, loc de joacă), împrejmuire.
Proiectul tehnic
Amintim că, în anul 2019, Primăria comunei Corbu a atribuit un contract în urma unei licitaţii publice pentru achiziţia de servicii de proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul „Înfiinţare after school în comuna Corbu, judeţul Constanţa”.
Atribuirea a avut loc la data de 17 septembrie 2019. Contractul presupune prestarea unor servicii de proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul „Înfiinţare after school în comuna Corbu, judeţul Constanţa”, după cum urmează:
 
Etapa I - Elaborarea documentaţiei tehnico-economice aferente obiectivului „Înfiinţare after school în comuna Corbu, judeţul Constanţa”, în conformitate cu legislaţia, reglementările tehnice, regulamentele, procedurile, specificaţiile tehnice, normativele, instrucţiunile tehnice, ghidurile şi metodologiile în vigoare la momentul prestării acestor servicii, aplicabile în cazul prezentei investiţii, după cum urmează:
a) Documentaţia tehnică pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (D.T.A.C.),
b) Documentaţia tehnică pentru autorizarea executării organizării lucrărilor (D.T.O.E.),
c) documentaţii necesare în vederea obţinerii acordurilor şi avizelor din partea:
• furnizorilor/administratorilor de utilităţi urbane
• autorităţilor centrale ori ale serviciilor deconcentrate ale acestora, după caz, potrivit cerinţelor stabilite şi înscrise în certificatul de urbanism, inclusiv depunerea şi susţinerea acestor documentaţii în faţa instituţiilor emitente în vederea obţinerii acordurilor şi avizelor (în calitate de împuternicit al achizitorului, în conformitate cu dispoziţiile art. 25 alineat (1) din Ordinul MDRL nr. 839 din 12 octombrie 2009 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii)
d) documentaţie necesară în vederea obţinerii punctului de vedere al autorităţii competente pentru protecţia mediului – pentru investiţiile care nu se supun procedurilor de evaluare a impactului asupra mediului/ documentaţie necesare pentru obţinerea actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului – pentru investiţiile care se supun procedurilor de evaluare a impactului asupra mediului;
e) proiect tehnic de executie (P.T.), inclusiv detalii de execuţie (D.E.),
f) alte documentaţii prevăzute de legislaţia în vigoare (legislaţie aplicabilă în cazul tipului de investiţie în care se încadrează şi obiectivul de faţă), a căror elaborare este prevăzută în sarcina proiectanţilor (menţionăm, cu titlu de exemplu, obligaţia proiectantului de a
întocmi documentaţia prevăzută de Legea nr. 307 din 12 iulie 2006 privind apărarea împotriva incendiilor).
Etapa a II-a - Acordarea de asistenţă tehnică din partea proiectantului. Valoarea finală a contractului este de 59.000 de lei, iar firma care şi-a adjudecat contractul este Nide Com Serv SRL. Înfiinţată în anul 1992, firma are sediul social în comuna Ostroveni, judeţul Dolj.
Capitalul social subscris, de 759.200 de lei, integral vărsat, este compus din 7.592 de părţi sociale, valoarea uneia fiind de 100 de lei.
Firma este controlată de Carmina Demetriad şi Nicuşor Laurenţiu Demetriad, fiecare cu 50% din capitalul social. Nicuşor-Laurenţiu Demetriad este administratorul societăţii, care se ocupă de comerţul cu amănuntul în magazine nespecializate, cu vânzare predominantă de produse nealimentare.
 
În 2018, Nide Com Serv SRL, din judeţul Dolj, a semnat un contract şi cu Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Constanţa, pentru „Servicii de elaborare documentaţie tehnico-economică, faza Studiu de fezabilitate (SF) / Documentaţie de autorizare a lucrărilor de intervenţie (DALI), Proiect tehnic (PT), detalii de execuţie (DDE), având ca obiect «Construirea de case de tip familial şi reabilitarea de clădiri în vederea deschiderii unor centre de zi/de recuperare» - unităţi de asistenţă socială şi protecţia copilului aflate în subordinea direcţiei“.

Citește și:
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii