Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
17:07 16 01 2019 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Cine va repara autovehiculele din dotarea DRDP Constanţa? Contract de peste două milioane de lei (document)

ro

08 Jan, 2019 00:00 380 Marime text
Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) SA a anunţat organizarea şi desfăşurarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului privind reparaţia autovehiculelor din dotarea DRDP Constanţa.
 
Mai exact, este vorba despre contractul „Servicii de reparaţii şi ITP la autovehicule cu masa totală maximă autorizată mai mare de 3,5 tone (lot 1) şi Servicii de reparaţii şi ITP la remorci (lot 2) pentru DRDP Constanţa, în valoare estimată de 2.296.830,45 de lei.
 
Societăţile interesate pot depune ofertele sau cererile de participare până pe data de 12.02.2019, ora 15.00. Acestea vor fi deschise în aceeaşi zi. Contractul constă în prestarea serviciilor de reparaţii şi ITP la autovehicule cu masa totală maximă autorizată mai mare de 3,5 tone (lot 1) şi a serviciilor de reparaţii şi ITP la remorci (lot 2).
 
Potrivit anunţului publicat pe licitatiapublica.ro, va fi încheiat un acord-cadru pentru o perioadă de 24 de luni. Valoarea maximă a acordului-cadru este de 2.296.830,45 de lei fără TVA, din care: lot 1 - 2.238.920,90 lei şi lot 2 - 57.909,55 lei. Valoarea minimă a acordului-cadru este de: lot 1 - 1.970.527,74 lei şi lot 2 - 44.149,06 lei.

Responsabili de atribuirea contractului

Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante, precum şi persoanele din cadrul autorităţii contractante ce pot influenţa conţinutul documentaţiei de atribuire şi/sau desfăşurarea procedurii de atribuire sunt: Dima Marin - director general regional; David Roxana - director economic;  Tudor Gabriela Steliana - director adjunct exploatare; Andrei Victoras - şef Serviciu Mecanizare; Dumitrescu Daniel - Serviciul Mecanizare; Calinovschi Nina - şef Departament Achiziţii; Chirică Teodora Hrisi - şef Serviciul Achiziţii; Stavru Irina Mariana - Serviciul Achiziţii; Popescu Florentina - Serviciul Achiziţii; Iorgoveanu Dima Cristi - Serviciul Achiziţii; Pântîzescu Veronica - Serviciul Achiziţii; Balbae Oana-Despina - şef Serviciul Contracte; Tisa Adrian Dorin - şef Departament Juridic; Enache Andreea - şef Compartiment Analiză şi Avizare; Emirali Munever - şef Serviciu Contabilitate; Resit Emre - şef Serviciu Financiar - Salarizare; Şatrapele Doina - şef compartiment CFP.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
 
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii