Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
18:29 25 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Real,- Hypermarket relansează pâinea toast sub marca proprie real,- QUALITY

ro

10 Sep, 2012 23:17 1171 Marime text

Produsă în patru variante diferite, cu un producător român

Oferă o alternativă la produsele de marcă de calitate superioară, cu până la 20% mai ieftine

Peste 600 de produse real,- QUALITY incluse în actuala campanie cu 2.000 de articole cu preţ redus

Bucureşti, 10 septembrie 2012: Pâinea toast feliată din gama proprie real,- QUALITY s-a relansat, în patru variante diferite, Clasic, Integral, Graham şi Secară, la ambalaj de 600 de grame. Diversitatea sortimentală şi noile caracteristici nutriţionale ale pâinii real,- QUALITY se pliază pe nevoile comportamentului nutriţional în schimbare al consumatorului român: mai puţine calorii, mai multe vitamine şi minerale şi un aport suplimentar de fibre, pentru un regim alimentar echilibrat şi sănătos.

Pâinea este produsă în România, după o reţetă nouă, stabilită în urma răspunsului primit de la clienţi. „Numeroşi clienţi ne-au spus că îşi doresc o pâine feliată fără conservanţi, dar care totuşi să-şi menţină caracteristicile şi prospeţimea cât mai mult timp. Aşadar, am renunţat la conservanţi şi am ales inovaţia în materie de ambalaj: folia dublă, care să păstreze pâinea proaspătă timp mai îndelungat. În plus, tehnologia modernă de fabricaţie conferă pâinii un termen de valabilitate de 23 de zile. De asemenea, a fost redimensionată mărimea feliei, în aşa fel încât să fie optimă pentru sandwich-uri şi să se potrivească în prăjitoarele de pâine cât mai bine", a precizat Raluca Măndoiu, Manager Categorie Mărci Proprii la real,- Hypermarket România.

Caracteristici nutriţionale generale:

 Nivel ridicat de fibre alimentare benefice organismului (1,5 - 8 g/100 g de produs);

 Valoare energetică moderată (240 - 270 de kcal/100 g);

 Aport de vitamine şi oligominerale esenţiale (Ca, K, Mg etc.)

Caracteristici ale făinilor de preparare:

 Făina graham şi făina integrală sunt făinuri dietetice, produse de măciniş, conţinând componente valoroase din punct de vedere nutriţional: vitamine (în special din complexul B), minerale (Ca, K, Mg, P) şi fibre alimentare;

 Făina de secară este una dintre sursele alimentare cele mai bogate în magneziu, contribuind la reducerea nivelului de colesterol „rău". De asemenea, pâinea de secară aduce mai repede senzaţia de saţietate decât cea de grâu, fapt pentru care este indicată în cura de slăbire.

Marca real,- QUALITY, „Calitate la preţuri neaşteptate"

Marca real,- QUALITY este o marcă proprie a real,- Hypermarket, care oferă o alternativă cu până la 20% mai ieftină la produsele de marcă de calitate superioară („A" brand). Sortimentul diversificat de articole real,- QUALITY include atât produse alimentare din diferite categorii, precum paste, orez, dulciuri, băuturi, pre-mixuri pentru prăjituri, conserve, produse proaspete din categoria brânzeturilor, mezelurilor, pâine, pizza congelată etc, cât şi produse nealimentare, precum detergenţi sau cosmetice. Standardele de calitate, începând cu ingredientele şi până la reţetele şi procesele tehnologice folosite, sunt urmărite cu atenţie, pentru a oferi clienţilor real,- calitate superioară la cel mai mic preţ.

Marca real,- QUALITY este prezentă cu peste 600 articole în cadrul campaniei care se desfăşoară în aceste zile în magazinele real,- sub titlul „Sute de produse la preţuri neaşteptate". Campania vizează peste 2.000 de produse cu preţuri reduse (1.184 de articole alimentare si 868 de produse nealimentare), dintre care majoritatea provin de la furnizori români.

Despre real,-

real,- Hypermarket România s-a lansat oficial în martie 2006 şi operează 24 de magazine pe piaţa locală în 18 oraşe din ţară (4 în Bucureşti, câte 2 în Timişoara, Oradea şi Constanţa şi câte unul în Arad, Baia Mare, Satu Mare, Cluj-Napoca, Deva, Sibiu, Târgu Mureş, Braşov, Suceava, Bacău, Galaţi, Ploieşti, Piteşti şi Craiova. Reţeaua magazinelor real,- comercializează aproximativ 70.000 de produse alimentare şi nealimentare, provenind de la peste 1.700 de furnizori, dintre care 90% sunt din România.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii