Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
13:27 26 05 2018 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Noua Mazda CX-5 a obţinut punctaj maxim la testele de siguranţă din SUA

ro

23 Mar, 2012 20:38 1006 Marime text

mazda_cx-5_2012_resize.jpgCaroseria uşoară şi foarte rigidă SKYACTIV a demonstrat performanţe de siguranţă de top pentru segmentul SUV

Bucureşti, 22 martie 2012 - Noul model Mazda CX-5 a primit în cadrul testelor de siguranţă realizate de Insurance Institute for Highway Safety (IIHS) în SUA calificativul "Top Safety Pick" 2012, cel mai ridicat posibil.

Noua Mazda CX-5

Sistemul de evaluare IIHS include: test pentru impact frontal la o viteză de 64 km/h (40 de mile/h), test de impact lateral la o viteză de 50 km/h (31 mile/h), test de impact din spate la 32 km/h (20 mile/h) şi testarea rezistenţei plafonului. Comportamentul urmărit prin intermediul acestor teste este ulterior cotat cu "Bun", "Acceptabil", "Mediocru" sau "Slab", luându-se în considerare deformarea vehiculului şi performanţele echipamentelor de siguranţă. Un autovehicul primeşte cotaţia Top Safety Pick dacă obţine scorul "Bun" la toate cele 4 teste.

Noul SUV Mazda CX-5 este primul dintre modelele de nouă generaţie ale constructorului care integrează tehnologiile SKYACTIV prin trenul de rulare, structura caroseriei şi şasiu, precum şi noua temă de design "KODO - Sufletul mişcării". Şasiul acestui model are o greutate redusă, o structură complet nouă, încorporează noi materiale şi a presupus noi procedee de producţie. CX-5 este primul autovehicul care foloseşte pentru construcţia barelor de protecţie frontale şi posterioare oţel cu limită înaltă de elasticitate şi rezistenţă la rupere de 1.800 Mpa, cel mai rezistent folosit în producţia auto de serie. Şasiul SKYACTIV CX-5 este construit în proporţie de 61% din oţel cu limită înaltă de elasticitate şi rezistenţă la rupere, ceea ce îi conferă o rigiditate crescută şi o greutate redusă.

Pachetul de siguranţă al noului Mazda CX-5 este completat de 6 airbag-uri (frontale, laterale şi cortină) şi de sisteme avansate de siguranţă activă: Asistentul de frânare inteligent pentru oraş (SCBS) care frânează automat autovehiculul la viteze sub 30 km/h, Avertizare la depăşirea benzii de rulare (LDWS) ce atenţionează şoferul acustic dacă maşina îşi modifică traiectoria involuntar, traversând liniile de demarcare între benzile de mers, Sistemul de monitorizare spate a vehiculului (RVM) care semnalizează şoferului prezenţa unui alt autovehicul în unghiul mort şi Sistemul de control automat fază lungă (HBCS) care comută automat farurile între fază lungă şi fază scurtă.

# # #

Pentru mai multe informaţii contactaţi:

Daniel Amzar

Free Communication

Ti-a placut articolul?

Comentarii