Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
02:50 27 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

HEINEKEN România a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri nete de 11,5% în 2011 față de 2010

ro

29 Feb, 2012 16:20 1425 Marime text

București, 29 februarie 2012. HEINEKEN România a înregistrat rezultate pozitive în 2011: cifra de afaceri netă a crescut cu 11,5% în 2011 față de 2010, ajungând la 1.042 milioane RON, în timp ce volumul vândut de Companie a înregistrat o creştere de 7,5% în 2011 faţă de 2010.

Andrew Quayle, Chief Financial Officer HEINEKEN România a declarat:

HEINEKEN are o strategie globală consistentă, pe termen lung, care a fost adoptată și în România şi care ne-a permis să ne imbunătăţim rezultatele în 2011 față de 2010. Performanţa noastră din anul 2011 are la bază programe eficiente de marketing, activări realizate pe fiecare marcă în parte, investiţii constante în inovaţie, o colaborare strânsă cu clienţii noştri şi, în particular, cu distribuitorii, menţinând totodată aceeaşi calitate a berilor noastre. Toate acestea au loc anticipând în permanență nevoile şi preferinţele consumatorilor noştri - aflați într-o continuă căutare de experienţe noi - şi sunt guvernate de programe eficiente de management al costurilor."

Evoluția HEINEKEN pe piaţa berii din România, în 2011

Dintre mărcile aflate în portofoliul Companiei, marca Bucegi a înregistrat cea mai mare creștere, depășind 2 milioane hectolitri ca volum vândut în 2011. Și Ciuc Premium a înregistrat performanțe semnificative comparativ cu 2010, înregistrând o creștere procentuală de două cifre a volumului vândut.

Marca Heineken®, disponibilă în aproape toate țările de pe glob, a continuat să înregistreze o creştere mai mare decât cea a segmentului premium internaţional şi a pieţei globale de bere şi a vândut 27,4 milioane hectolitri în toată lumea, în 2011. În România, marca Heineken® a înregistrat o creştere procentuală a volumului vândut de o cifră (single digit").

„Căutăm în permanență să creștem valoarea ofertei noastre, lansând produse noi și introducând mărci internaționale în portofoliul nostru, cu scopul de a anticipa și a răspunde cu adevărat nevoilor consumatorilor și clienților noștri. Prin comunicarea de brand am creat experienţe memorabile pentru consumatorii noştri: de la adaptarea platformelor de comunicare cunoscute la nivel internaţional (campaniile Heineken ® „The Entrance" şi „The Date"), până la crearea unor experiențe relevante la nivel local - cum ar fi sprijinirea unora dintre cele mai importante evenimente muzicale de anul trecut, în cadrul platformei „Ciuc Music. Live Music". Acestea sunt doar câteva dintre activităţile care au permis mărcilor HEINEKEN să evolueze conform aşteptărilor noastre. Suntem conștienți că, indiferent de locul de unde cumpără sau consumă produsele noastre, consumatorii își doresc să aibă la dispoziție o varietate de beri de calitate, la prețuri accesibile, iar acest lucru va fi întotdeauna o prioritate pentru noi." a declarat Andrew Quayle, Chief Financial Officer HEINEKEN România.

Ca parte a obiectivului Companiei de a satisface cele mai diverse cerințe ale consumatorilor și clienților săi, în 2011 HEINEKEN și-a diversificat portofoliul cu 7 mărci noi pe care a început să le importe si să le vândă pe piața din România: Desperados, Amstel, Birra Moretti, Krusovice, Foster's, Strongbow şi Sol. Un alt obiectiv global al HEINEKEN este de a îşi dubla rata de inovaţie până în anul 2020. În 2011, un ingredient care a contribuit la realizarea acestui obiectiv a fost introducerea cu succes a unei noi beri fără alcool, pe segmentul mainstream, anume berea Golden Brau Fără Alcool.

Agenda de sustenabilitate HEINEKEN. Brewing a Better Future"

În 2011, HEINEKEN România a înregistrat progrese în toate ariile Agendei de Sustenabilitate „Brewing a Better Future" - agendă care descrie strategia Companiei de a deveni cel mai verde" producător de bere din lume. HEINEKEN România va publica o analiză detaliată a rezultatelor Agendei de Sustenabilitate pentru anul 2011 odată cu publicarea Raportului de Sustenabilitate, care urmează să fie lansat în scurt timp.

Sustenabilitatea este adânc înrădăcinată în ADN-ul HEINEKEN, o a patra valoare - cea a Respectului pentru Planetă - fiind de curând adăugată celorlalte 3 valori ale Companiei (Bucurie, Pasiune pentru calitate şi Respect pentru oameni). Odată cu adăugarea acestei noi valori, Compania şi-a reafirmat angajamentul de a deveni cel mai verde" producător de bere din lume. Ultimul raport care a evaluat impactul pe termen lung al acţiunilor HEINEKEN în România poate fi descărcat aici.

Perspective pentru anul 2012

HEINEKEN a început anul schimbându-şi identitatea vizuală pentru a reflecta evoluţia şi succesul Companiei la nivel global şi local. Găsiți aici mai multe informaţii despre noul logo şi semnificaţia acestuia. Odată cu noua identitate, HEINEKEN a relansat pagina web a Companiei, www.heinekenromania.ro.

„Angajamentul nostru de a oferi produse de calitate, bucuria sinceră cu care ne derulăm activitatea și nivelul ridicat de dedicare din partea angajaților noștri ne-au ajutat să facem parte din industria globală de bere de peste 145 de ani, iar în România suntem prezenţi de la finalul anilor '90. Valorile noastre - Bucuria, Respectul pentru Oameni, Pasiunea pentru Calitate și Respectul pentru Planetă sunt adânc înrădăcinate în ADN-ul Companiei noastre. Suntem mândri sa fim producătorul de bere cu prima şi singura marcă globală de bere, să fim prezenți în 179 de țări și să avem peste 70.000 de angajați la nivel mondial. Strategia noastră locală pentru anul 2012 va fi similară cu cea din anii trecuţi şi va reflecta strategia globală. Vom continua să investim în angajaţii noştri şi în mărcile noastre, vom continua să producem bere de calitate, care să îi încânte pe consumatorii și pe clienții noștri. Trecutul Companiei ne-a arătat că, procedând astfel, avem toate șansele să obținem rezultatele pe care ni le propunem." a declarat Andrew Quayle, Chief Financial Officer of HEINEKEN România.

Contact

Livia Bucăţică, Corporate Relations Specialist HEINEKEN România, 0723.388.122 sau l.bucatica@heineken.ro

Andreea Leonte, PR Director McCann PR, 021.232.37.27 or andreea_leonte@mccannpr.ro

Despre HEINEKEN România

HEINEKEN este cea mai mare companie producătoare de bere din Europa şi a treia din lume ca volum de bere vândută. HEINEKEN România face parte din grupul HEINEKEN și are cel mai diversificat portofoliu de mărci de pe piața de bere românească: Heineken®, Silva, Ciuc Premium, Golden Brau, Golden Brau Fără Alcool, Neumarkt, Bucegi, Edelweiss (import), Zipfer (import), Amstel (import), Birra Moretti (import), Krusovice (import), Foster's (import), Strongbow (import), Sol, Desperados, Gosser, Schlossgold, Gambrinus, Harghita și Haţegana. HEINEKEN are 4 fabrici în România, situate în Miercurea Ciuc, Constanţa, Craiova şi Mureş şi 1.100 de angajaţi.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii