Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
04:17 18 11 2018 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

HEINEKEN anunţă finalizarea ediţiei 2011 a programului de responsabilitate socială „HEINEKEN pentru Comunităţi”

ro

24 Feb, 2012 18:41 878 Marime text

HEINEKEN anunţă finalizarea ediţiei 2011 a programului de responsabilitate socială „HEINEKEN pentru Comunităţi”

Bucureşti, 23 februarie 2012 –HEINEKEN anunţă finalizarea primei ediţii a programului de responsabilitate socială „HEINEKEN pentru Comunităţi” lansat anul trecut în  oraşele Constanţa şi Miercurea Ciuc,  în parteneriat cu Asociaţia CSR Nest. Programul este dedicat susţinerii şi dezvoltării comunităţilor locale din cele două oraşe şi a presupus acordarea a patru granturi în valoare de 63.000 RON fiecare.

În urma unui proces de evaluare a tuturor proiectelor înscrise în programul de responsabilitate socială “HEINEKEN  pentru Comunităţi”, ediţia 2011, juriul a desemnat câte  două proiecte câştigătoare pentru fiecare oraş.
Fundaţia Baylor Marea-Neagră cu proiectul – „Test Kool-t: cultura testării pentru boli infecţioase pentru tinerii şi adulţii din oraşul Constanţa”. Proiectul şi-a propus testarea, prin intermediul unei unităţi mobile, pentru depistarea hepatitei B, C şi a HIV.
Fundaţia “Fantasio” Constanţa cu proiectul – „Identitatea neamului prin tradiţie şi obiceiuri”. Acesta a avut ca obiectiv principal promovarea tradiţiilor meşteşugăreşti din România.
Asociaţia Green Zone cu proiectul – „Miercurea Ciuc, o comunitate activă!” Proiectul a avut ca scop creşterea gradului de implicare la nivelul comunităţii din oraşul - Miercurea Ciuc precum şi a nevoii de implicare în comunitate, pentru a proteja mediul înconjurător şi a avea un stil de viaţă activ şi sănătos.
Asociaţia “Societatea Carpatină Ardeleană Scaunul Ciucului” cu proiectul – “Concepţia, proiectarea şi instalarea unor panouri cu hărţi urbane şi explicaţii în diferite puncte turistice ale municipiului Miercurea-Ciuc”. Obiectivul proiectului a fost de a oferi o mai mare vizibilitate oraşului Miercurea Ciuc, ca o potenţială destinaţie turistică.
Rezultatele proiectelor implementate de cele patru ONG-uri beneficiare ale granturilor acordate prin programul de responsabilitate socială „HEINEKEN pentru Comunitati” au fost:

În cadrul proiectului „Test Kool-t: cultura testării pentru boli infecţioase pentru tinerii şi adulţii din oraşul Constanţa” , timp de şase luni au fost testate 622 de persoane în unitatea mobilă şi alte 3.500 de persoane au fost informate cu privire la riscurile hepatitei B, C şi HIV.
Proiectul „Identitatea neamului prin tradiţie şi obiceiuri” a înregistrat  20.000 de vizitatori în cadrul „Sărbătorii recoltei şi vinului dobrogean” şi a reunit 30 de meşteşugari  din toate regiunile României. Această Sărbatoare a avut loc între 7 şi 16 octombrie 2011. 
Proiectul „Miercurea Ciuc, o comunitate activă!” a avut urmatoarele rezultate: 1.012 participanţi la evenimentul Zilele Active din Miercurea Ciuc, 64 de beneficiari ai sesiunii de formare pe tema cetăţeniei active (din care 15 persoane au fost cu dizabilităţi) şi 15 persoane au participat la cursul organizat pentru obţinerea diplomei de formator, acreditată CNFPA.
Proiectul “Concepţia, proiectarea şi instalarea unor panouri cu hărţi urbane şi explicaţii în diferite puncte turistice ale municipiului Miercurea-Ciuc” a avut ca rezultat producerea şi montarea a 15 astfel de panouri, cu informaţii în limba română, maghiară şi engleză. De asemenea, primăria din Miercurea Ciuc a decis să ia în custodie cele 15 panouri şi să asigure mentenanţa acestora pe viitor.
„Rezultatele implementării celor patru proiecte câştigătoare la nivelul oraşelor Constanţa şi Miercurea Ciuc demonstrează că acestea au răspuns unor nevoi reale din comunităţile respective, iar din această perspectivă s-au încadrat foarte bine ca şi direcţie în agenda  de sustenabilitate a HEINEKEN ,  <Brewing a Better Future> ”. De asemenea, ONG-urile din ambele oraşe au răspuns pozitiv iniţiativei HEINEKEN cu proiecte care s-au mulat pe specificul comunităţilor respective, ceea ce demonstrează că au înţeles obiectivele propuse de programul de responsabilitate socială „HEINEKEN pentru Comunităţi”, a declarat Sergiu Sebesi, preşedintele Asociaţiei CSR Nest.
La nivelul oraşului Miercurea Ciuc, în cadrul programului de responsabilitate socială “HEINEKEN  pentru Comunităţi” s-au înscris 11 proiecte din partea a 11 organizaţii nonguvernamentale şi institutii publice cu sediul în Miercurea Ciuc. În cazul oraşului Constanţa, s-au înscris 11 proiecte din partea a 11 organizaţii nonguvernamentale cu sediul în municipiul Constanţa.

 “HEINEKEN România face parte din comunităţile locale în care îşi desfăşoară activitatea, prin fabricile pe care le deţine. Rezultatele proiectelor câştigătoare din programul „HEINEKEN pentru Comunităţi”, derulate în Constanţa şi Miercurea Ciuc, demonstrează că ne-am atins şi în 2011 obiectivul de a aduce o contribuţie pozitivă acestor comunităţi. Astfel, programul „HEINEKEN pentru Comunitati” va continua şi în anul 2012, în oraşele Constanţa, Miercurea Ciuc, Craiova şi Târgu Mureş, ca parte din agenda noastră de sustenabilitate „Brewing a Better Future”, declară Livia Bucaţică, Specialist Corporate Relations la HEINEKEN..

Contact:
Livia Bucăţică, Corporate Relations Specialist HEINEKEN, 0723.388.122 sau l.bucatica@heineken.ro

###


Despre HEINEKEN
HEINEKEN este cel mai mare producător de bere din Europa şi ocupă locul 3 în lume în ceea ce priveşte volumele. HEINEKEN România face parte din Grupul HEINEKEN şi deţine cel mai diversificat portofoliu de mărci care acoperă toate segmentele pieţei de bere din România: Heineken®, Silva, Ciuc Premium, Golden Brau, Neumarkt, Bucegi, Edelweiss (import), Zipfer (import), Amstel (import), Birra Moretti (import), Krusovice (import), Foster’s (import), Strongbow (import), Sol (import), Desperados (import), Gösser, Schlossgold, Gambrinus, Harghita şi Haţegana. HEINEKEN detine patru fabrici pe teritoriul României în:: Miercurea Ciuc, Constanţa, Craiova, Târgu Mureş şi are 1.100 angajaţi.

Despre organizaţia “CSR Nest”: CSR Nest este o organizaţie românească, cu caracter apolitic, non-profit, non-discriminatoriu pe criterii sociale, religioase, sexuale, etnice, de naţionalitate sau filosofice, supusă legislaţiei române în vigoare, înfiinţată în anul 2010. Misiunea Asociaţiei este aceea de a oferi soluţii şi servicii atât sectorului neguvernamental cât şi celui corporatist prin promovarea responsabilităţii sociale în rândul societăţii civile şi al companiilor. De asemenea, asociaţia îşi mai propune să contribuie la progresul social şi cultural, educaţional şi turistic al României.

 

Ti-a placut articolul?

Comentarii