Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
09:27 17 11 2018 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

GlaxoSmithKline (GSK) România caută tineri cu potenţial, dornici să-şi dezvolte cariera în organizaţie începe cea de-a şasea ediţie a programului de traineeship al GSK!

ro

23 May, 2012 21:46 951 Marime text

 Programul de traineeship are 2 etape: în vară (aplicaţiile pot fi submise pe site-ul www.hipo.ro până în 15 iunie) şi în toamnă (aplicaţiile vor fi deschise începând cu luna septembrie);

 În cadrul programului de vară, absolvenţi de facultate şi masteranzi vor avea şansa să se alăture echipei GSK pe poziţii de trainee în zona de comercial sau în departamentele suport ale companiei (medical, financiar etc), cei mai buni dintre ei urmând să rămână în companie.

GlaxoSmithKline (GSK) România lansează cea de-a şasea ediţie a programului de traineeship al companiei - "GSK Traineeship Programme" - un proiect complex de recrutare a tinerelor talentelor pentru organizaţie, compus din două etape principale:

1. Programul de vară - numit "GSK Sales Talent Program" - este desfăşurat pe o perioadă de şase luni în Bucureşti, la sediul GSK Pharma. În cadrul acestui program, stagiarii vor lucra într-unul din departamentele: Corporate Affairs, Commercial (sales/marketing), Commercial Excellence, Medical, Finance, Communication. După această perioadă, în funcţie de performanţa şi rezultatele obţinute, dar şi în funcţie de nevoile de business, celor mai buni trainee li se va oferi garanţia ocupării unei poziţii de Reprezentant Medical în cadrul companiei.

2. Programul de toamnă - cuprinde două stagii diferite:

"GSK Sales Talent Program" - o etapă identică cu cea care are loc în perioada verii;

"Porneşte la drum cu GSK" - ce se va desfăşura pe parcursul unui an în fabrica GSK din Braşov sau în sediul GSK Consumer Healthcare din Bucureşti, oferindu-le absolvenţilor oportunitatea de a înţelege cum funcţionează o companie farmaceutică multinaţională. După această perioadă, în funcţie de performanţa şi rezultatele stagiarilor, dar şi în funcţie de nevoile de business, aceştia vor putea fi angajaţi în departamente precum Production, Quality, Engineering, Operational Excellence (în fabrica GSK din Braşov) şi Commercial, Finance sau Logistics (pentru GSK Consumer Healthcare).

Criteriile de selecţie ale GSK Sales Talent sunt:

- Absolvenţi ai anului universitar 2010-2011 pentru sesiunea de vară şi 2012 pentru sesiunea de toamnă, sau tineri care urmează programe de master/ alte studii postuniversitare;

- Activităţi extra-curiculare pe parcursul studiilor: voluntariat, membru în organizaţiile studenţeşti, participanţi la proiecte studenteşti, etc.

- Expunere internaţională: burse universitare, paricipare la programul „Work and travel", conferinţe, seminarii;

- Mobilitate pe plan naţional;

- Agilitate de învăţare, spirit inovativ, construire de relaţii, munca în echipă

"Suntem foarte fericiţi să demarăm cea de-a şasea ediţie a a acestui program, prin care integrăm tineri talentaţi în echipa noastră şi îi ajutăm să-şi construiască bazele unei cariere de succes. Mai mult, având în vedere rezultatele foarte bune pe care le-am obţinut în anii trecuţi în atragerea tinerilor cu potenţial, am transformat acest program dintr-un proiect punctual desfăşurat o dată pe an într-un mod de lucru continuu, un astfel de proces reprezentând deja o bază importantă de selecţie a membrilor echipei GSK România", a declarat Iulia Dobriţoiu, HR Director&Commercial Excellence Lead GlaxoSmithKline România.

În urma aplicării online pe site-ul www.hipo.ro, tinerii vor fi selectaţi pentru a corespunde criteriilor şi vor fi invitaţi la un assesment center de o zi, care va avea loc în data la sfârşitul lunii iunie în Bucureşti şi va consta în exerciţii de grup, studii de caz, jocuri de rol şi prezentări individuale sau de grup. La finalul zilei de workshop, stagiarii selectaţi vor lucra în sediul GSK din Bucureşti timp de şase luni. Iar la finalul acestor şase luni de stagiu li se va oferi garanţia ocupării unei poziţii de Reprezentant Medical cu condiţia unei performanţe susţinute în această perioadă şi în baza motivaţiei personale de a continua cariera în GSK, precum şi corelat cu nevoia de business.

"În cadrul acestui program de traineeship am fost integrată într-o echipă de profesionişti şi am intrat rapid în ritmul real de lucru al colegilor, avand propriul plan de dezvoltare personală, obiective şi o direcţie clară în care se va desfăşura activitatea mea. Aceste instrumente m-au ajutat să definesc unde mă situez în cariera mea şi unde vreau să ajung, şi, mai mult decât atât, ce trebuie să realizez în continuare pentru a-mi atinge obiectivele. În fond, experienţa acumulată în GSK mi-a arătat importanţa unei culturi organizaţionale puternice şi m-a făcut să-mi doresc să rămân în echipă şi să cresc alături de noii mei colegi", a spus Mateea Balaur, participant la programul de traineeship în 2011 şi acum membru al echipei GSK în România.

GSK, un loc în care îţi doreşti să lucrezi

GlaxoSmithKline (GSK) România se numără printre principalele companii farmaceutice din piaţa locală, cu rădăcini puternice, de peste 20 de ani pe plan local, mai mult de 1.100 de angajaţi şi o gamă operaţiuni complexe - de la producţie până la distribuţie şi comercializare de produse farmaceutice. Investiţiile totale ale GSK în România se ridică la peste 141 de milioane de dolari, din care 1,6 milioane de dolari reprezintă contribuţia noastră în proiecte sociale, din 2007 şi până în 2011.

Succesul nostru vine din investiţii şi din pasiunea pentru munca noastră, dar, mai presus de toate, dintr-o echipă motivată, de profesionişti. Astfel, GSK a fost desemnat „Cel mai bun angajator din România", în studiul „Best Employers Romania" realizat în 2010 de compania de consultanţă în resurse umana Hewitt Associates. Rezultatele acestei cercetări au indicat un nivel de satisfacţie de 83% pentru echipa din România.

Mai mult, considerăm că responsabilitatea dezvoltării profesionale a angajaţilor noştri este împarţită, de aceea fiecare angajat va avea mereu la dispoziţie o paletă largă de resurse precum talent management, planuri diferenţiate de dezvoltare, coaching şi feedback, astfel încât să decidă asupra celor mai potrivite căi de dezvoltare a carierei sale.

Informaţii suplimentare despre acest program sunt disponibile pe site-ul www.hipo.ro

GlaxoSmithKline - una dintre cele mai mari companii farmaceutice din lume, al cărei portofoliu are la bază o substanţială activitate de cercetare şi dezvoltare. GlaxoSmithKline se dedică îmbunătăţirii calităţii vieţii oamenilor, ajutându-i să realizeze mai multe, să se simtă mai bine şi să trăiască mai mult. Pentru mai multe informaţii vizitaţi www.gsk.ro şi www.gsk.com

Ti-a placut articolul?

Comentarii