Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
12:06 11 12 2018 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

COSMOTE şi Smiley transmit mesajele românilor

ro

30 Jul, 2012 19:45 1314 Marime text
COSMOTE România face cunoscute în întreaga ţară cele mai importante, emoţionale, amuzante sau ieşite din comun mesaje ale românilor, prin mijloacele cele mai neconventionale, ca parte a unei noi campanii integrate de comunicare, dezvoltată de Ogilvy România.

În prima parte a campaniei, platforma online SmileyDelivery a adunat sute de mesaje, arătând ce doresc românii să transmită întregii lumi, celor dragi sau chiar şefului. Acum, după o selecţie atentă, Smiley transmite mesajele alese în cel mai inovativ şi neaşteptat mod şi în locuri foarte neobişnuite.

"I-am provocat pe oameni să îşi facă vocile auzite şi mesajele cunoscute în întreaga ţară. Acum am ajuns în acea etapă a campaniei când cuvintele prind substanţă, deoarece personaje reale joacă în propria lor poveste. Mesajele alese din cele primite pe platforma online sunt cele mai relevante pentru dorinţele exprimate în general de oameni. Campania noastră integrată de comunicare le prezintă în diverse scene neconvenţionale, care cu siguranţă îi vor surprinde pe clienţii noştri", a declarat Dana Bursuc, Senior Marketing & Communication Manager COSMOTE Romania.

"A fost o experienţă extraordinară, să găsim lucruri altfel şi să surprindem chiar şi autorii mesajelor şi cred că am reuşit. În timpul filmarii primului spot TV, câţiva dintre cei care se plimbau prin Herăstrău au insistat să treacă prin cadru şi să calce pe nisip, spre uimirea regizorului", a afirmat Andreea Chirica, copywriter, Ogilvy România.

Pe lângă sarcina grea de a selecta mesajele, cea mai mare provocare a fost traducerea acestora în poveşti şi interpretari care să îi surprindă atât pe autorii mesajelor, pe destinatarii acestora, dar şi milioanele de consumatori care vor vedea reclama. Cu fiecare execuţie, s-au căutat metode mai surprinzătoare şi spectaculoase de transmitere a mesajului, iar câţiva din autorii mesajelor chiar au aparut în propriile scenarii, alături de Smiley.

Campania a inceput în acest week-end şi include creaţii TV, Radio, OOH, online, print şi cinema. Aşadar, fie că ai pierdut un pariu, vrei să mulţumeşti colegilor pentru o surpriză minunată sau doar să îţi ceri scuze pentru că ai întârziat, scrie mesajul tau pe www.smileydelivery.ro, pentru că nu ştii niciodată când ar putea să apară undeva pe neaşteptate.

Echipa Ogilvy implicată în campanie: Titus Dumitrescu (Creative Director), Andreea Chirica şi Alexandru Badarau (Copywriter), Otilia Mihalcea şi Emil Comsea (Art Director), Andreea Haşcu (Account director), Iuliana Grigore (Account manager), Oana Ioja (Account executive), Cristi Serban (AV producer), Casa de Producţie: Saga Film (Casa de productie), Anton Groves (Director).

Echipa COSMOTE este alcatuită din: Dana Bursuc (Senior Marketing & Communication Manager), Mirela Ghiţă (Head of Communication Prepaid & VAS), Anca Abaza (Senior Brand Manager Prepaid), Romeo Bunescu (Brand Manager Prepaid).

Puteti viziona primul spot TV din campanie aici.

***

COSMOTE România avea aproximativ 6,4 milioane de clienţi la 31 martie 2012. Lansată în 2005, COSMOTE România a înregistrat cea mai rapidă dezvoltare a reţelei din Europa, conform raportului Citigroup din iunie 2007. În mai puţin de cinci ani, COSMOTE România şi-a depăşit competitorii în ceea ce priveşte reţeaua de acoperire naţională. În prezent, COSMOTE România oferă acoperire pentru 99% din populaţie şi 90% din teritoriu. COSMOTE România este divizia locală a COSMOTE Group, operatorul cu cea mai extinsă prezenţă în sud-estul Europei, care are o bază de 20.4 milioane de clienţi în Grecia, Albania, Bulgaria şi România. Pentru mai multe informaţii vizitaţi www.cosmote.ro.

Ti-a placut articolul?

Comentarii