Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
09:49 28 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Licitații Constanța Navele militare din Constanța și Mangalia vor fi dotate cu aparatură de înregistrare de peste 7,03 milioane de euro! (DOCUMENT)

ro

08 Oct, 2023 17:00 1255 Marime text
  • Militarii au precizat că „în perioada de elaborare a ofertei este recomandată vizionarea amplasamentului de către ofertanți. Vizionarea se va efectua în baza unei solicitări scrise adresate autorităţii contractante, pe adresa de e-mail um02022@navy.ro“.
  • Atribuirea se va face prin procedura competitivă cu negociere, în baza criteriului prețul cel mai scăzut, urmând ca, la final, să fie semnat un acord-cadru cu o durată de 24 de luni.
  • În Secțiunea Document poate fi consultat anunțul publicat în SEAP.
Vasele militare din Portul Militar Constanța și, respectiv, Portul Militar Mangalia, aparținând Forțelor Navale, urmează să fie dotate cu dispozitive de vedere electrooptice, pentru vedere pe timp de zi și de noapte, cu funcții de fotografiere și înregistrare video!
 
Informația a fost furnizată prin Sistemul Electronic al Achizițiilor Publice, unde a fost publicat anunțul Bazei Navale privind cumpărarea dispozitivelor.
 
Valoarea investiției este estimată la peste 7,03 milioane de euro!
 
Titlul contractului este „Furnizare Dispozitive de vedere electrooptice pentru vedere pe timp de zi si de noapte cu funcții de fotografiere și înregistrare video, cu instalare la navele din Forțele Navele“.
 
Valoarea totală estimată a investiției se ridică la 34.891.740 de lei fără TVA, adică peste echivalentul sumei de peste 7,03 milioane de euro, la cursul actual.
 
În descrierea achiziției publice, că sunt vizate de aceste investiții „navele de tip fregate T22; PMn; DgM; RM; NPR și TNM“, aflate în Portul Militar Constanța și, respectiv, Portul Militar Mangalia.
 
Atribuirea se va face prin procedura competitivă cu negociere, în baza criteriului prețul cel mai scăzut, urmând ca, la final, să fie semnat un acord-cadru cu o durată de 24 de luni.
 
Totodată, se precizează că se va organiza o licitație electronică, iar potrivit autorității contractante, „etapa finală de licitaţie electronică se va desfăşura într-o singură rundă de 24 de ore“.
 
„În cadrul etapei finale de licitaţie electronică se va licita preţul fără TVA aferent cantităţii acordului cadru. Etapa finală de licitaţie electronică se va desfăşura, astfel: - Licitaţia electronică poate fi oprită dacă oferta nu s-a îmbunătăţit în runda precedentă – DA; - Ofertanţii pot vedea cea mai bună ofertă – DA; - Licitaţia se prelungeşte automat, în cazul modificării clasamentului – NU; - Ofertanţii pot vedea numărul de participanţi înscrişi la licitaţie – DA“, se mai precizează în datele oficiale.
 
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 8 noiembrie 2023, ora 12.00, urmând ca acestea să fie deschise tot atunci, la sediul autorității contractante, în prezența Comisiei și a reprezentanților împuterniciți ai candidaților / ofertanților.
 
Foarte important, militarii au mai precizat că „în perioada de elaborare a ofertei este recomandată vizionarea amplasamentului de către ofertanți. Vizionarea se va efectua în baza unei solicitări scrise adresate autorităţii contractante, pe adresa de e-mail um02022@navy.ro“.
 
„Acordul autorității contractante pentru vizitarea amplasamentului se va comunica potențialilor ofertanți, iar vizitarea se face în intervalul comunicat de autoritatea contractantă, numai pe baza unui tabel ce va conține datele de identificare ale persoanei, aprobat de achizitor. Accesul în amplasament se va efectua pe baza actului de identitate și a unei delegații emisă de ofertant, semnată și ștampilată în original“, potrivit unității militare.
 
Persoanele cu funcţie de decizie în cadrul U.M. 02022 sunt:
           1.  conducătorul autorităţii contractante: Zaharia Milu-Constantin– Comandant;
           2. membrii organelor decizionale ale autorităţii contractante ce au legătură cu procedura de atribuire: Munteanu Valentin – Locţiitor comandant; Fluture Gigi – Șef Stat Major, Bălăceanu Claudiu Doru – Șef Operații și Instrucție; Rusu Bogdan - Șef Oficiu Achiziții;Ablai Cristina- Contabil Șef;  Hapa Elena - Șef Compartiment Salarizare; Preda Mădălina – Consilier juridic şef, Olteanu Ioana – Consilier juridic.
           3. alte persoane din cadrul autorităţii contractante ce pot influenţa conţinutul documentaţiei de atribuire si/sau procedura de atribuire  -  comisia de evaluare/negociere:  Rusu Bogdan, Miron Mihai Marius, Tătărășanu Răzvan, Partene George-Cosmin, Dorobanțu Claudia Simona; membri de rezervă: Diaconu Roxana Alexandra, Cîrlan George Mădălin, Manta Octavian, Constantin Georgian-Gabriel, Ciobanu Daniel-Andrei, Gavrilă Mihaela.
 
În Secțiunea Document poate fi consultat anunțul publicat în SEAP.
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
Citește și
Vânător de mine, intrat în serviciul Forțelor Navale Române
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii