Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
13:21 20 11 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Angajări Constanța Post pe perioadă determinată, scos la concurs de Primăria Castelu. Iată condițiile

ro

20 Nov, 2025 11:34 135 Marime text






Primăria Comunei Castelu, cu sediul în localitatea Castelu, comuna Castelu județul Constanța, inițiază procedura de organizare a concursului de recrutare în vederea ocupării pe perioadă determinată a postului de mediator școlar debutant, funcție de execuție în cadrul compartimentului “Învățământ”, aflat în aparatul de specialitate al Primarului Comunei Castelu.
 
Durata muncii va fi pe perioada de implementare a proiectului ”Furnizare de servicii integrate în comunitățile rurale – facilitarea accesului persoanelor vulnerabile la servicii de bază eficiente și de calitate”.

Scopul principal al postului este să asigure furnizarea de servicii de mediere școlară în cadrul echipei comunitare integrate, prin aria educației, pentru reducerea suprapunerilor, armonizarea resurselor și crearea unui proces sustenabil de iețiere din starea de sărăcie și integrare socială și economică.

Locul de desfășurare a activității: sediul UAT/ Centrul Comunitar Integrat și în comunitate (teren).



Condiții generale de participare la concurs

a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;

h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare.

Condiții specifice necesare în vederea participării la concurs și a ocupării funcției contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului 

Studii de specialitate( alternativ):
– Studii universitare cu diplomă de licență a oricărei specializări, urmate de un curs de formare profesională cu specialitatea de mediator școlar, recunoscut de Ministerul Educației și Cercetării;
– Studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat a liceului pedagogic, specializarea mediator școlar;
– Studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat a oricărui profil liceal, urmate de un curs de formare profesională cu specializarea de mediator şcolar, recunoscut de Ministerul Educaţiei și Cercetării.;
– Cunoştinţe de operare/programare pe calculator (necesitate şi nivel): Office, Excel,Word, Power Point – utilizator elementar;
– Vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției – fără vechime;
– Disponibilitate pentru deplasări.

Constituie un avantaj cunoașterea limbii și a culturii comunității locale în care își desfășoară activitatea.

Condiţii specifice pentru ocuparea postului

• Constituie un avantaj experiența în cadrul proiectelor educaționale și/sau la nivelul comunității mai mare de 1 an;
• Constituie un avantaj absolvirea unui curs organizat în cadrul programelor Phare;
• Constituie avantaj activitatea în proiectul pilot ”Crearea și implementarea serviciilor comunitare integrate pentru combaterea sărăciei și a excluziunii sociale”, cod MySMIS 122607;
• Constituie avantaj domiciliul în U.A.T. pentru care aplică;

Dosarul de concurs va conține în mod obligatoriu următoarele documente:

– formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 1 la prezentul anunț;
– copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
– copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
– copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;
– copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
– certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
– adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
– certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
– curriculum vitae, model comun european.

Copiile de pe actele mai sus enumerate se prezintă însoțite de documentele originale, care se vor certifica pentru conformitate de către secretarul comisiei de concurs.

Candidatul declarat admis la selecția dosarelor, care a depus la înscriere o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar cel mai târziu până la desfășurarea primei probe de concurs;
Dosarele de înscriere la concurs se vor depune până pe data de 10 Decembrie 2025, inclusiv, ora 15.00, la sediul Primariei comunei Castelu, la secretarul comisiei de concurs.

Calendarul desfășurării concursului:

1. Selecția dosarelor are loc în data de 11 Decembrie 2025, ora 12.00.
2. Afișarea rezultatelor selecției dosarelor are loc în data de 12 Decembrie 2025, ora 1300 la sediu și pe pagina de internet a Primariei comunei Castelu, https:primariacomuneicastelu.ro;
3. Depunerea contestației cu privire la rezultatul selecției dosarelor are loc până în data de 15 Decembrie 2025, ora 1300;
4. Afișarea rezultatelor contestației cu privire la rezultatul selecției dosarelor are loc în data de 16 Decembrie 2025, ora 1300 la sediu și pe pagina de internet a Primariei comunei Castelu, https:primariacomuneicastelu.ro;
5. Proba scrisă are loc în data de 22 Decembrie 2025, ora 0900;
6. Afișare rezultate proba scrisă are loc în data de 22 Decembrie 2025, ora 1500 la sediu și pe pagina de internet a Primariei comunei Castelu, https:primariacomuneicastelu.ro;
7. Depunerea contestației cu privire la rezultatul probei scrise are loc până în data de 23 Decembrie 2025, ora 1300;
8. Afișarea rezultatelor contestației cu privire la rezultatul probei scrise are loc în data de 24 Decembrie 2025, ora 1500 la sediu și pe pagina de internet a Primariei comunei Castelu, https:primariacomuneicastelu.ro;
9. Interviul are loc în data de 29 Decembrie 2025, ora 0900;
10. Afișare rezultate interviu are loc în data de 29 Decembrie 2025, ora 1300 la sediu și pe pagina de internet a Primariei comunei Castelu, https:primariacomuneicastelu.ro;
11. Depunerea contestației cu privire la rezultatul interviului are loc până în data de 30 Decembrie 2025, ora 1300;
12. Afișarea rezultatelor contestației cu privire la rezultatul probei scrise are loc în data de 30 Decembrie 2025, ora 1500 la sediu și pe pagina de internet a Primariei comunei Castelu, https:primariacomuneicastelu.ro;
13. Afișare rezultat final – 30 Decembrie 2025, ora 15.30 la sediu și pe pagina de internet a Primariei comunei Castelu, https:primariacomuneicastelu.ro;

Bibliografie concurs

1. Bibliografie concurs pentru postul de mediator școlar
a) Legea învăţământului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările şi completările ulterioare – integral;
b) OME.nr.7701/2024 privind aprobarea Metodologiei pentru monitorizarea, evaluarea, identificarea, prevenirea şi combaterea segregarii şcolare în învăţământul preuniversitar- integral;
c) OMEC nr. 5.701 din 31 iulie 2024 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a centrelor judeţene/al municipiului Bucureşti de resurse şi asistenţă educaţională, cu modificările şi completările ulterioare- integral;
d) Ordinul Ministrului Muncii și Justiției Sociale, Ministrului Sănătății și al Ministrului Educației Naționale nr. 393/630/4236/2017 pentru aprobarea Protocolului de colaborare în vederea implementării serviciilor comunitare integrate necesare prevenirii excluziunii sociale şi combaterii sărăciei – integral;
e) Legea 272/2004 privind protecţia şi promovarea drepturilor copilului, republicată- integral.
f) HG. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice- integral;

Relații suplimentare se pot obține de la Dumitrașcu Valentina, la sediul Primăriei comunei Castelu, Telefon/Fax: 0241 811 831.
 
Citește și
Licitații Constanța Primăria Castelu este interesată de dotarea Școlii gimnaziale din localitate cu material didactic (DOCUMENT)
 
 
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii