Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
22:21 25 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Grapefruit și Arcsett creeaza noul concept al magazinelor UPC Romania

ro

04 Feb, 2010 02:27 1483 Marime text

București, 3 februarie 2010- Grapefruit și Arcsett au creat, în parteneriat, conceptul pentru întreaga reţea de magazine UPC România. Noul concept a fost implementat într-un prim magazin pilot (concept store), deschis pe 27 ianuarie 2010 în Șos. Mihai Bravu din Bucureşti, în apropierea zonei comerciale Bucur Obor.

Plecând de la viziunea brandului UPC (lumea fascinantă și complexă tehnologic trebuie să fie accesibilă tuturor), Grapefruit a identificat tipurile de interacţiuni și zonele funcţionale, a definit fluxul de circulaţie și a creat componentele de branding ale noului concept pentru a crea o experienţă cât mai angajantă. Arcsett a creat conceptul arhitectural, designul de retail și a furnizat servicii de management de proiect și implementare pentru magazinul pilot din Șos. Mihai Bravu.

„Noul concept de magazin UPC a fost un proiect complex în care-cu ajutorul Grapefruit și Arcsett-am combinat o diversitate mare de competenţe ce ne-au asigurat un rezultat final de excepţie. Prin acest parteneriat am obţinut nu numai un design deosebit, ci și o abordare strategică experienţială a brandului UPC. Astfel, noi credem că am exploatat spaţiul de retail în mod optim și am creat toate premisele unei relaţionări emoţionale de impact a clienţilor cu produsele, respectiv brandul UPC. La nivelul derulării operaţionale a acestui proiect partenerii nostri au dovedit un înalt nivel de profesionalism, iar la nivel uman interacţiunea a fost extrem de placută", a declarat Andreea Ionescu, Marketing Communications Manager UPC România.

„Am avut ocazia să creăm o experienţă cu totul altfel pentru clienţii UPC. Ne-am gândit în primul rând la cei cu fobie faţă de tehnologii complexe și am simplificat totul până când totul a devenit accesibil tuturor celor care ar intra în magazin. E cu totul altceva, fie că vrei să afli mai multe despre televiziunea digitală, să închei un contract sau pur și simplu să îţi plătești factura. Până la urmă, acest lucru aduce brandul mai aproape de clienţi și îl face mai uman", a declarat Marius Ursache, Chief Creative Officer Grapefruit.

„A fost o oportunitate excelentă pentru a crea un concept și o atmosferă care ies din șabloanele industriei și sunt la nivelul exigenţelor impuse de UPC la nivel global. Rezultatul de succes se datorează unei colaborări excelente cu UPC România, un client cu o viziune clară, pe care am reușit să o transpunem în realitate, împreună cu colegii de la Grapefruit", afirmă Andrei Mihăilescu, arhitect partener Arcsett.

Despre Grapefruit

Grapefruit este o agenţie românească de branding, cu birouri în Iași și București, specializată în servicii de strategie, identitate verbală și vizuală, packaging și branding digital. Printre clienţii Grapefruit se numără Antibiotice, Banca Transilvania, Dacia, Heidi, NNDKP, OTP Bank, Pepsi Americas, Renault, Ţuca Zbârcea şi Asociaţii. Grapefruit este cea mai premiată agenţie românească de branding, cu nominalizări şi premii câştigate la Rebrand 100 (SUA, 2007, 2009), Identity: Best of the Best (Rusia, 2007), Pentawards (Franţa, 2007, 2008, 2009), Incheon (Korea, 2006).

Despre Arcsett

Arcsett este un studio de arhitectură din București, care oferă servicii de design arhitectural şi management de proiect unui portofoliu impresionant de clienţi din România şi din străinătate-Cosmote, Romtelecom, UPC România, Mobifon, Mobilrom, Zapp, Piraeus Bank, Meda Distribution, Adevărul Holding, Computerland, Mega Image, La Fourmie, Vincon, Romconsulting, Toyota, Daewoo, Nissan, Dacia și alţii.

Despre UPC România

UPC România este una dintre cele mai mari companii de comunicaţii prin cablu din ţară, afiliată la UPC Broadband, divizia europeană a grupului Liberty Global, Inc., cea mai mare reţea de comunicaţii prin cablu din lume. UPC România, prin investiţiile de peste 700 milioane EUR în ultimii 17 ani, este cea mai mare investiţie americană în România. Reţeaua UPC România deservește în acest moment peste 1.2 milioane clienţi în 200 de orașe, oferind servicii de telefonie, televiziune și Internet. 

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii