Licitații Constanța Primăria Mangalia investește în lucrări pentru obiectivul de investiții „Creșterea eficienței energetice a clădirii publice Școala Sf. Apostol Andrei” (DOCUMENT)
Licitații Constanța: Primăria Mangalia investește în lucrări pentru obiectivul de investiții „Creșterea
12 Jul, 2025 14:18
ZIUA de Constanta
194
Marime text



Primăria Mangalia, județul Constanța, a deschis o licitație publică privind execuția de lucrări pentru obiectivul de investiții „Creșterea eficienței energetice a clădirii publice Școala Sf. Apostol Andrei”.
Potrivit site-ului licitatiapublica.ro, valoarea totală estimată a licitației este de 5.006.737,38 lei.
Descriere succintă:
Obiectivul de investiții presupune lucrări pentru creșterea eficienței energetice a Școlii Sf. Apostol Andrei care includ izolarea termică a clădirii, modernizarea instalațiilor de încălzire, electrice și sanitare, înlocuirea tâmplăriei exterioare, refacerea acoperișului și a trotuarelor, implementarea unui sistem de drenaj și instalarea panourilor fotovoltaice, montarea stațiilor de încărcare pentru autoturisme electrice, sisteme de iluminat LED și echipamente pentru siguranța la incendiu. Toate aceste lucrări vor îmbunătăți eficiența energetică, siguranța și confortul clădirii, prelungindu-i durata de viață.
Descrierea achiziției publice:
Contractul are ca obiect următoarele activități, conform caietului de sarcini:
a) Execuție lucrări; Valoarea estimată a achiziției este de 5.006.737,38 lei fără TVA, conform devizului general al investiției, obținută prin însumarea următoarelor capitole subcapitole:
- Subcapitolul 4.1 Construcții și instalații: 4.127.632,38 lei fără TVA;
- Subcapitolul 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice și funcționale: 172.105,00 lei fără TVA;
- Subcapitolul 4.3. Utilaje, echipamente tehnologice și funcționale care necesită montaj: 670.000,00 lei fără TVA;
- Subcapitolul 5.1.1. Lucrări de construcții și instalații aferente organizării de șantier: 25.000,00 lei fără TVA;
- Subcapitolul 5.1.2. Cheltuieli conexe organizării șantierului: 10.000,00 lei fără TVA;
- Subcapitolul 6.1 Pregătirea personalului de exploatare: 1.000,00 lei fără TVA;
- Subcapitolul 6.2 Probe tehnologice și teste: 1.000,00 lei fără TVA.
Cheltuieli care nu sunt incluse în valoarea estimată a achiziției:
- Cheltuieli diverse si neprevăzute: 168.896,87 lei fără TVA.
- Cheltuieli aferente marjei de buget și pentru constituirea rezervei de implementare pentru ajustarea de preț: 0 lei.
- Durata contractului în luni/zile: 42 luni din care: Durata de execuție a lucrărilor: 6 luni. Perioada de garanție acordată lucrărilor este de minim 36 luni.
În cf cu prevederile art. 63 alin. (1) din Legea 98/2016, persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității sunt:
1. Primar: Radu Cristian;
2. Viceprimar: Foleanu Paul Florin;
3. Administrator public: Călin Didi George;
4. Secretar general municipiu: Ciocănel Andreea;
5. Director executiv (exercitare temporară) - DAIPD: Paraschiv Cristian;
6. Director ex. - DMFCV: Căpraru Adriana;
7. Director ex. - DGUSUP: Călin Mihaela;
8. Director executiv adj. - DGUSUP: Stoicescu Cristina;
9. Arhitect Șef - Direcția Urbanism, Patrimoniu și Turism: Tase Marius Petruț;
10. Director executiv adj. - Direcția Urbanism, Patrimoniu și Turism: Gheorghe Ana Maria;
11. Director executiv adj. - Direcția Urbanism, Patrimoniu și Turism: Drăgan Dan Elena;
12. Director ex. - Direcția Poliția Locală: Zamfir Laurențiu;
13. Director ex. - Direcția Asistență Socială: Stamate Claudiu;
14. Șef Serv. Resurse Umane, Salarizare (exercitare temporară): Huhulea Nicoleta;
15. Șef Serv. Juridic și Contencios: Lionte Alexandra-Magdalena;
16. Director executiv - Direcția Economică (exercitare temporară): Plop Cristina-Aurelia;
17. Șef Serv. Buget, Contabilitate (exercitare temporară): Gîlcă Oana;
18. Șef Serv. Venituri Persoane Juridice: Niculae Florina;
19. Șef Serv. Venituri Persoane Fizice: Oloeriu-Jianu Anca-Elena;
20. Șef Serv. Management Proiecte și Investiții: Popa Dan Ciprian;
21. Șef Serv. Administrare Piețe și Ecarisaj: Ilie Marius;
22. Șef Serv. Monitorizare Utilități Publice: Ivan Alexandra;
23. Șef Serv. Tehnic Administrativ: Roșu Florin;
24. Șef Serv. Administrativ, Club Pensionari și Alte Servicii Sociale (exercitare temporară): Anghel Venera;
25. Șef Serv. Beneficii Asistență Socială, Eval. Init. și Monitoriz. Asist. Personali (exercitare temporară): Panait Cornelia;
26. Șef Serv. Strategii, Indic. Asist. Soc., Interv. De Urgență, Neglijare, Abuz, Incluz. Soc.: Rusu Cătălina;
27. Șef Serv. Administrare Centre: Peleanu Ana;
28. Șef Serv. Fond Locativ (exercitare temporară): Șerban Gheorghe;
29. Șef SPCLEP Mangalia (exercitare temporară): Gheorgheovici Diana Lorena.
Consilieri locali:
- Abdurefi Semiran, Ali Leila, Andrei Daniel-Sorin, Angelescu Dragoș, Banu Gabriel-Gheorghe, Bădică Victor, Cerchez Elena, Griguță Nicoleta, Ion Răzvan-Nicușor, Ioniță Dragoș-Marian, Iorguș Zanfir, Lefter Dan-Nicolae, Luca Lucian, Moroianu Nicolae, Tănase Leonard Florin, Tănasă Neculai, Trușcă Cosmin-Vasile, Vișa Lucian-Ionel.
Termenul limită de depunere a ofertelor este data de 21.07.2025, ora 15.00.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menționează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare și protecția datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Licitații Constanța: Primăria Eforie a deschis mai multe licitații publice. Iată ce se licitează (DOCUMENTE)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii