Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
17:40 02 12 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Garda de de Coastă Constanța oferă peste 6,9 milioane de lei pentru reparații și revizii la autospeciale (DOCUMENT)

ro

02 Dec, 2025 17:00 88 Marime text
Foto ilustrativă - sursa: Garda de Coastă

Garda de Coastă organizează o licitație publică pentru achiziția unor servicii de reparații și revizii pentru autovehicule.
 
Potrivit licitatiapublica.ro, suma pe care autoritatea contractantă o pune la bătaie este 6.921.447,90 lei, iar termenul limită până la care pot fi depuse ofertele este 08 ianuarie 2026, ora 15:00.
 
Potrivit anunțului, acordul cadru este valabil pe o perioadă de 24 luni de la data intrării în vigoare, în baza căruia se vor achiziţiona servicii de revizii si reparatii a autovehiculelor din dotarea Gărzii de Coastă, în conformitate cu prevederile caietului de sarcini.
 
Solicitările de clarificări din partea posibililor ofertanți se vor face cu 15 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor, iar autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare cu 10 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.
 

Solicitările de clarificare în legătură cu documentația de atribuire se vor transmite doar prin intermediul SICAP (https://sicapprod.elicitatie.ro), prin accesarea secțiunii dedicate "Întrebări” din detaliul procedurii de atribuire aflate în desfășurare.
 
Pentru vizualizarea documentației de atribuire încărcate în SICAP operatorii economici trebuie să dispună de un program necesar vizualizării fișierelor semnate electronic. Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesati vor respecta prevederile notificării ANAP nr.247/2016 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări si a informatiilor suplimentare la documentatiile de atribuire/răspunsurile formulate în cazul desfăsurării procedurilor de atribuire a contractelor de achizitie publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), în sensul ca documentele atașate la secțiunea "Întrebări" nu vor conține datele de identificarea ale acestora, întrucât acestea vor deveni publice în momentul transmiterii răspunsului de către autoritatea contractantă.
 
Modalitate de îndeplinire: se va completa o declarație din care să reiasă neîncadrarea în prevederile art.59 si 60 din Legea 98/2016 (Formularul D), care se va prezenta odată cu D.U.A.E. În cazul depunerii unei oferte individuale/comune susținută financiar și/sau tehnico-profesional de către terț/terți susținători, fiecare susținător are obligația de a demonstra îndeplinirea cerinței.

 
În sensul prevederilor art.63 alin.(1) din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice modificată, lista persoanelor cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante:
 
Oae Alexandru – director,
Guiu Bogdan Adrian – director adjunct,
Mihai Marilena – contabil șef,
Bumbăcel Cristina – financiar,
Tălmaciu Simona – financiar,
Dinu Costel – marketing-achiziții,

Moldovanu Alina – marketing-achiziții,
Dragomir Alexandru – marketing-achiziții,
Ghimpu Cristina – marketing-achiziții,
Ghioca Mihai – juridic,
Dobre Alexandru – juridic,
Bărcan Horia – juridic,
Săcui Florentina – juridic,
Ianul Elena - compartiment tehnic,
Neculae Andrei – compartiment tehnic.
 
Mai multe informații pot fi consultate în secțiunea Documente
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menționează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecția datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
Citește și:
ARR, investiție de peste 4,5 milioane de lei, pentru un imobil în Constanța (DOCUMENT)
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii