Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
16:38 18 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Sute de persoane din Constanța au documentele de identitate expirate. De ce documente au nevoie pentru eliberarea unei cărți de identitate

ro

12 Nov, 2018 11:59 1177 Marime text
Serviciul Evidența Persoanelor din cadrul Primăriei Municipiului Constanța a început deja să trimită notificări către persoanele care figurează în baza de date cu actele expirate să se prezinte la sediul serviciului, aflat în incinta CITY Park Mall, pentru a li se emite noile documente.

Potrivit Primăriei Constanța, în total, 961 de constănțeni au buletinele expirate, iar 159 de minori care au împlinit vârsta legală pentru emiterea buletinului nu s-au prezentat încă la Serviciul Evidența Persoanelor pentru eliberarea actului de identitate.
 
Pentru depunerea documentelor sunt necesare actele de stare civilă (certificat naștere, certificat căsătorie, sentință/certificat divorț, certificat deces soț/soție, după caz) și dovada adresei de domiciliu, original și copie. De asemenea, este nevoie și de prezența proprietarului spațiului de locuit (sau se va prezenta o declarație notarială cu acordul acestuia pentru a vă stabili domiciliul în imobilul său). În lipsa unuia dintre documentele menționate, solicitanții vor putea primi cărți de identitate provizorii, valabile maximum 1 an.
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii