Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
16:19 28 03 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Nemulţumiri pe contractele de pilotaj din Portul Constanţa? Canal Sea Services SRL cheamă în judecată APMC şi Euroest Pilot SRL

ro

18 Oct, 2014 16:44 4085 Marime text
Asociaţia Piloţilor Maritimi Independenţi “Tomis” şi SC Canal Sea Services SRL Constanţa au acţionat în instanţă Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime Constanţa (APMC), pe George Gabriel Vişan, directorul comercial al APMC şi societatea Euroest Pilot SRL. Dosarul are ca obiect pretenţii formulate de reclamanţi, în materie de drept maritim şi fluvial. Prima şedinţă în dosar a fost fixată pe data de 26 noiembrie, la Secţia a doua civilă a Tribunalului Constanţa.
 
Asociaţia Piloţilor Maritimi Independenţi “Tomis” a fost înfiinţată în anul 2011 şi are personalitate juridică de drept privat fără scop patrimonial. Conform actului de constituire, Asociaţia desfăşoară activităţi pentru satisfacerea intereselor personale - nepatrimoniale - ale membrilor săi. Pe de altă parte, SC Canal Sea Servicies SRL este o firmă înfiinţată în anul 1994, activează în Portul Constanţa şi prestează servicii de pilotaj maritim. Este una dintre puţinele firme cu care conducerea APMC a încheiat, în ultimii ani, contracte pentru remorcarea şi ghidarea navelor care intră şi ies din porturile maritime româneşti de la Marea Neagră.
 
Euroest Pilot SRL a fost înfiinţată, conform adevarul.ro, în anul 2012 de Lavinia Budur (45 de ani), împreună cu un apropiat, Claudiu Dobre. Firma are obiect principal de activitate servicii anexe transportului pe apă - pilotarea, remorcarea şi acostarea la dană a navelor, aprovizionarea navelor, salvarea şi scoaterea la suprafaţă a navelor scufundate. Lavinia Budur era, cel puţin la acea vreme, soţia comisarului-şef Remus Budur, de la Serviciul de Investigare a Fraudelor, din cadrul Poliţiei Transporturi Constanţa.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii