Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
06:49 25 09 2018 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Consilierii judeţeni liberali retrag proiectul privind subvenţionarea transportului pentru elevi şi studenţi. Iată motivul

ro

22 Aug, 2018 13:03 573 Marime text

Consilierii liberali din cadrul Consiliului Judeţean au anunţat înaintea înceoperii şedinţei de miercuri, 22 august, că vor retrage proiectul numărul 12 de pe ordinea de zi, acesta făcând referire la acordarea unor facilităţi la transport pentru elevii şi studenţii din judeţ. Motivul este simplu: au primit aviz negativ de legalitate.

Aceştia anunţă că vor face o interpelare în Parlament, iar cel mai probabil proiectul va fi readus în atenţia CJC în toamna acestui an.
Secretarul judeţului, Mariana Belu, a spus că potrivit articolului 102 art. 2 Legea Educaţiei, CJC poate da finanţare complementară doar pentru şcolile speciale.

Iniţiatori ai proiectului de hotărâre care ar fi trebuit să intre miercuri la vot în plenul Consiliului Judeţean Constanţa sunt consilierii judeţeni ai PNL Geanina Topolov, Stelian Gima, Bogdan Bola, Liviu Popa, Cruşoveanu Marian, Cristian Zaharia şi Iordache Marian.

Aleşii liberali propun la Art. 1. al HCJ - subvenţionarea cu 50% a transportului public de călători organizat de operatorii autorizaţi de Consiliul Judeţean pentru elevi şi studenţi, iar la Art. 2. - subvenţionarea cu 100% a transportului public de călători organizat de operatorii autorizaţi de Consiliul Judeţean pentru elevii şi studenţii orfani, cu cerinţe educaţionale speciale, proveniţi din casele de copii sau asupra cărora s-a stabilit o măsură de protecţie socială.

Potrivit proiectului, operatorii de transport vor emite abonamente cu tarif redus de 50%, respectiv cu tarif redus de 100% (gratuit) pentru beneficiari în urma prezentării documentelor care atestă dreptul la tarif redus. Totodată, operatorii de transport vor prezenta documentele doveditoare la Consiliul Judeţean pentru efectuarea decontului.
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii