Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
13:01 18 10 2018 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Show expoziţional în Constanţa Brother a prezentat ultimele tendinţe în industria imprimantelor (Galerie foto)

ro

19 Oct, 2012 01:00 2176 Marime text
brother1.jpgRoad-show-ul „Brother Speed Up Your Business" a pornit ieri din Constanţa. În cadrul expoziţiei au fost prezentate imprimante, aparate folosite la etichetat şi scanere, fixe sau mobile, produse de firma japoneză Brother. Alături de vârfurile de gamă din domeniu au fost prezente şi sisteme deja consacrate, care şi-au dovedit calităţile de-a lungul timpului.

Aparatele sunt destinate sectorului de întreprinderi mici şi mijlocii, dar şi acelor firme care necesită soluţii de imprimare eficiente, la fluxuri mari de documente. Reprezentanţii Brother spun că produsele lor sunt adaptate la noile cerinţe ale unei pieţe aflate în dezvoltare. „Le oferim clienţilor noştri posibilitatea de a printa, eficient şi ecologic, direct de pe tabletă sau de pe smartphone", a declarat Monica Otlăcan, şeful reprezentanţei Brother România.

Brother2.jpgAlături de imprimante, cei prezenţi au putut admira şi scanere mobile, despre care organizatorii spun că sunt produse în număr foarte mic, sub 300 anual. Datorită greutăţii reduse, acestea pot fi utilizate eficient, aproape în orice situaţie.

„Cei interesaţi pot testa mai multe produse noi, ale căror caracteristici principale sunt vitezele mari de imprimare şi costurile mici la achiziţie. Raportul dintre preţ şi calitate este, de asemenea, foarte bun la această gamă", a spus Cătălin Anghel, director de vânzări al Crucial Systems, distribuitor al produselor Brother în Constanţa.

Cei care decid să folosească soluţiile de imprimare oferite de Brother au la dispoziţie o reţea naţională de service-uri şi beneficiază de garanţii de până la trei ani. „Considerăm Constanţa o piaţă de desfacere foarte importantă pentru produsele noastre. De aceea, am decis ca road-show-ul să pornească de aici şi să comunicăm direct cu potenţialii cumpărători", a mai spus Monica Otlăcan.

Ti-a placut articolul?

Comentarii