Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
01:17 22 06 2018 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Taxa de pod plătită prin SMS, păcăleală Deputatul USR Stelian Ion, la judecată cu CNAIR!

ro

17 Apr, 2018 00:00 2565 Marime text
Deputatul USR Stelian Ion se judecă în două dosare cu reprezentanţii Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR). Parlamentarul a primit două amenzi de la CNAIR, pentru că nu ar fi achitat taxa de trecere a podului de la Feteşti. Total eronat, susţine Stelian Ion, care afirmă că ar fi achitat taxa de trecere a podului de la Feteşti prin sistemul de taxare electronic (n.r. SMS). Dovada plăţii: confirmările transmise de sistem în data de 21 decembrie 2017, respectiv 6 ianuarie 2018.
 
Pentru că CNAIR nu vrea să recunoască „probele“ puse la dispoziţie, politicianul este nevoit să îmbrace haina omului obişnuit care îşi caută dreptatea în justiţie. Stelian Ion este petent în dosarul 9068/212/2018, aflat pe rolul Judecătoriei Constanţa, având ca obiect plângerea contravenţională R 18 0145900.
Deputatul constănţean a precizat pentru cotidianul ZIUA de Constanţa că vrea să ştie câte persoane se află într-o situaţie similară şi va solicita lămuriri la CNAIR.
 
Pe de altă parte, Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere anunţa anul trecut că s-au întocmit 66.777 de procese-verbale de constatare a contravenţiei pentru vehiculele care au utilizat benzile „e-Tarif“ şi pentru care nu s-a regăsit un peaj valabil. Unul dintre motive este informaţia eronată pe care utilizatorul o transmite prin intermediul SMS-ului prin care achită taxa.

Vă reamintim că, începând cu luna aprilie a anului 2015, CNADNR a introdus sistemul de plată electronic pentru podul Feteşti - Cernavodă. Şoferii pot achita această taxă în afara agenţiei de încasare Feteşti, în avans sau până la ora 24 a zilei următoare trecerii. Cei care aleg să plătească taxa de pod Feteşti - Cernavodă trebuie să trimită SMS la numărul 7577, număr valabil în toate reţelele de telefonie mobilă. În mesajul trimis către acest număr, clientul trebuie să precizeze numărul de înmatriculare şi categoria tarifată.
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii