Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
13:06 28 07 2021 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Caravana „Atelierele CRED – Bune practici în educație” a ajuns la Constanța

ro

21 Jun, 2021 00:00 638 Marime text
  • Atelierele CRED – Bune practici în educație” a ajuns la Constanța
  • Atelierul „Demersuri de proiectare a unei învățări școlare adaptată la nevoile elevului” s-a desfășurat la Colegiul Comercial „Carol I”
 
Caravana „Atelierele CRED – Bune practici în educație” a ajuns la Constanța. Workshop- ul „Demersuri de proiectare a unei învățări școlare adaptată la nevoile elevului” face parte dintr-o serie de 90 de evenimente organizate în colaborare cu fiecare Casă a Corpului Didactic din România.
 
Primul eveniment din județul Constanța a fost organizat în data de 18 iunie, de Casa Corpului Didactic Constanța. Atelierul „Demersuri de proiectare a unei învățări școlare adaptată la nevoile elevului” s-a desfășurat la Colegiul Comercial „Carol I" din Constanța, în intervalul orar 8.30 – 17.00.
 
Organizat pe patru subsecțiuni, sub coordonarea lectorului CRED, conf. univ.dr. Cristian Petre, Director Departament Pentru Pregătirea Personalului Didactic, Facultatea de Psihologie și Științele Educației, Universitatea „Ovidius” Constanța, evenimentul s-a bucurat de un real succes, facilitând schimbul de experiență între profesioniștii din educație. Temele abordate au vizat competențele specifice, proiectarea didactică, programarea învățării didactice, formarea autentică a profesorilor. Acest eveniment a avut un caracter interactiv, în care s-a urmărit valorificarea experienței și expertizei participanților în implementarea curriculumului național centrat pe competențe-cheie.
 
Mai multe detalii despre proiectul CRED și activitățile desfășurate sunt disponibile pe www.educred.ro.
„Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” – CRED este un proiect de anvergură pentru sistemul educațional românesc și vizează învățământul primar și cel gimnazial. CRED este, totodată, parte integrantă a Strategiei Europa 2020, prin Strategia privind Reducerea Părăsirii Timpurii a Școlii. Proiectul este cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, se implementează la nivel național și are 12 parteneri (instituții publice): Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație (CNPEE), 8 Case ale Corpului Didactic din fiecare regiune de dezvoltare și 3 Inspectorate școlare.
 
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii