Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
03:57 07 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Certificat de urbanism pentru Informare, emis de Primăria Constanța Progres Consulting SRL, un prim pas pentru un proiect imobiliar pe bulevardul Alexandru Lăpușneanu

ro

20 Nov, 2024 12:50 800 Marime text
Alexandru Lăpușneanu 189A
  • Primăria Constanța a emis un act de urbanism la solicitarea firmei Progres Consulting SRL. Acesta a fost emis cu scopul clar al informării și are o valabilitate de 12 luni, până la data de 20 noiembrie 2025.
  • Acționarii firmei sunt: Nicolae Crăciun, cu 75% din capitalul social, și Cristina Crăciun, cu 25% din capitalul social.
 
Primăria Constanța a emis certificatul de urbanism cu numărul 2716, pe data de 20 noiembrie 2024, la solicitarea firmei Progres Consulting SRL. Documentul este destinat informării, marcând o etapă preliminară în procesul de planificare urbană pentru un proiect situat pe Bulevardul Alexandru Lăpușneanu nr. 189A, în municipiul Constanța.
 
Certificatul de urbanism este un document esențial în cadrul oricărui proiect de construcții sau amenajări, oferind informații despre regimul tehnic și juridic al terenului și al construcțiilor. Acesta a fost emis cu scopul clar al informării și are o valabilitate de 12 luni, până la data de 20 noiembrie 2025.
 

Rolul certificatului de urbanism este pentru informare. Acest tip de certificat oferă detalii preliminare care ajută solicitantul să înțeleagă condițiile urbanistice ale terenului.
 
Adresă-cheie pentru acest proiect, Bulevardul Alexandru Lăpușneanu este una dintre cele mai importante artere ale Constanței, caracterizată printr-un mix de funcțiuni: rezidențial, comercial și recreativ. Emiterea acestui certificat de urbanism subliniază interesul continuu pentru dezvoltarea urbană și utilizarea eficientă a terenurilor din această zonă.

 
Despre Progress Consulting SRL

 
Societatea are puncte de lucru declarate în Constanța, str. Baba Novac nr. 194, în Agigea, sat Lazu, Parcela A 467/3/2/1 și în București, strada Brăiliței.

 
Progress Consulting SA (fostă Prospes Consulting SA) s-a înființat în anul 1997, a avut mai mulți acționari de-a lungul existenței, iar activitatea de pompe funebre și similare a declarat-o în februarie 2008, practic anul în care Cimitirul Municipal a inaugurat deschiderea unei noi camere mortuare dotată cu standarde europene.
 
Societatea oferă locuri de veci, servicii și produse funerare non-stop, plan funerar, transport, camere mortuare, cripte, adică tot ce are legătură cu plecarea veșnică.
 
Compania a mai desfășurat comerț cu combustibili, minerale și produse chimice pentru industrie, în anul 2006 se schimbă numele societății din Prospes Consulting SA în numele actual  Progress Consulting SA, iar în luna august a aceluiași an contractează un credit la Exim Bank pentru import mijloace de transport și utilaje de construcții.
 
Acționarii firmei sunt: Nicolae Crăciun, cu 75% din capitalul social, și Cristina Crăciun, cu 25% din capitalul social.
 

Administratorii firmei sunt: Ion Anca-Elena, Rapotan ADRIAN și Sandu Eugenia Gina. Potrivit termene.ro, Crăciun Cristina este asociată în  Bytech Computers SRL, Eds-Eurodisposal Solutions SRL, Sanotech Group Bucuresti Filiala Constanța SRL, Roko Trading Company, C & C Mistral CO, Interoil și Easy Credit 4 All Ifn SA.

La rândul său, Crăciun Nicolae este asociat unic si administrator în Eternity Memorial SRL,  Bruno SRL,  Easy Credit 2 All Ifn SRL, Fannik Impex LTD. SRL, Easy Credit 4 ALL IFN SA și Tomitana Company SRL.

Numele lui Adrian Rapotan apare în Politia Press SRL. La rândul său, Sandu Eugenia Gina este acționar/asocia în Capital Invest SA, Kridas Consulting SRL, Grup Milenium Security SA și Krista MP SA.

Progress Consulting SA este acționar în Comfort Construct SRL și Easy Credit 4 All IFN SA.

În anul 2022, Progress Consulting SA cu 94 de salariați a raportat o cifră de afaceri de 24.996.048 lei, un profit de 11.411.489 lei și datorii de 62.070.277 lei.

De asemenea, în anul 2023, Progress Consulting SA a declarat o cifră de afaceri de 20.140.026 lei, 95 de salariați, un profit de 7.235.618 lei și datorii de 62.366.255 lei.
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
De asemenea, pentru redactarea acestui articol au fost folosite ți informații de pe termene.ro.
 
Citește și

 
Bloc de locuințe, pe strada Nicolae Iorga: Progress Consulting SRL, firma care administrează Cimitirul Municipal Constanța, investește în imobiliare 
 
 
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii