Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
15:39 21 09 2018 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

SCJU vrea să achiziționeze servicii de consultanță în relația cu casele de asigurări de sănătate (document)

ro

02 Aug, 2018 00:00 370 Marime text
Spitalul Clinic Județean de Urgență „Sf. Apostol Andrei“ din Constanța intenționează să achiziționeze servicii de consultanță de specialitate în relația cu casele de asigurări de sănătate. Anunțul referitor la acest contract a fost publicat pe SEAP și expiră la data de 3 august. Valoarea estimată a contractului este de 42.500 de lei.
 
Contractul are ca obiect prestarea servicii de consultanță de specialitate cu ocazia perfectării/urmăririi contractelor încheiate între SCJU Constanța și casele de asigurări de sănătate, până la 31.12.2018. Principalele atribuții sunt: supravegherea modalității de îndeplinire a obligațiilor furnizorului de servicii medicale aflat în contract cu casele de asigurări; informarea furnizorului de servicii medicale cu privire la modalitățile de corectare a erorilor și optimizarea proceselor în vederea derulării contractelor cu casele de asigurări, astfel încât clauzele financiare din contractele încheiate cu casele de asigurări să fie favorabile furnizorului de servicii medicale; organizarea întâlnirilor informale cu privire la derularea contractelor cu casele de asigurări, identificarea de noi oportunități în vederea lărgirii sferei de colaborare; verificarea modalității de îndeplinire a contractelor cu casele de asigurări, atât din punct de vedere valoric (încadrarea în bugetele stabilite prin contract) cât și din punct de vedere al serviciilor medicale; colaborarea cu managerul (căruia îi raportează situațiile în mod direct), cu comitetul director al furnizorului, serviciul de statistică și serviciul economic, în cadrul unor proceduri interne stabilite de către furnizorul de servicii medicale, astfel încât contractele cu casele de asigurări să se desfășoare în parametrii favorabili furnizorului de servicii medicale, cu respectarea legii.
 
Contractul e valabil până la finele anului 2018. Operatorul economic trebuie să prezinte oferta și documentele solicitate la Registratura unității în plic închis, numerotate pe fiecare pagină, însoțite de o scrisoare de înaintare care să cuprindă următoarele elemente: denumire ofertant, denumire achiziție și obiectul achiziției. Ofertele se vor depune până la data solicitată în anunț. Specificațiile tehnice și documentele/declarațiile solicitate se obțin în baza unei cereri transmise autorității contractante la adresa de e-mail: achizitii@spitalulconstanta.ro. 
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii