Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
17:50 22 10 2018 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

O nouă achiziţie la CN APM Constanţa. Echipament de iluminat stradal, în valoare de circa 300.000 de lei (document)

ro

19 Feb, 2018 00:00 677 Marime text

Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa (CN APMC) anunţă organizarea şi desfăşurarea unei proceduri publice pentru atribuirea licitaţiei „Echipament de iluminat stradal“, în valoare estimată de 292.000 de lei fără TVA.
 
Obiectul contractului îl reprezintă furnizarea de echipamente de iluminat stradal. Lotul 1 constă în achiziţia de lămpi de iluminat stradal, cuprinzând proiectoare cu led 200W, 150W, 100W, corpuri de iluminat cu led 70W, 150W, iar lotul 2 are ca obiect achiziţia stâlpilor de iluminat stradal - stâlpi metalici de 12 m şi 9 m.
 
Ofertele vor fi depuse până pe data de 9.03.2018, ora 15.00, urmând ca acestea să fie deschise pe data de 17.05.2018, ora 18.00. Cuantumul garanţiei de participare este de 1.350 de lei pentru lotul 1 şi de 1.050 de lei pentru lotul 2. Ofertantul va demonstra că a livrat în ultimii trei ani produse similare cu cele care sunt cuprinse în lotul pentru care depune oferta şi va prezenta lista principalelor livrări de produse similare efectuate în ultimii trei ani.
 
Entitatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire în a zecea zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Ofertantul poate să adreseze solicitări de clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire cu 15 zile înainte de data-limită de depunere a ofertelor.

Responsabili de atribuirea contractului 

Persoanele care deţin funcţii de decizie din cadrul CN Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa, responsabilă de atribuirea procedurii publice, sunt: Dan Nicolae Tivilichi - director general, Marian Tănase - director general adjunct, Daniela Şerban -director economic, Otilia Ifimov - şef Departament Achiziţii Publice, Tanase Iulian Pepi - şef Serviciul Juridic şi Contencios, Eduard Laszlo Kiss - şef Sucursala Energetică Port, Paul Ciurea - şef Serviciul Aprovizionare, Nicoleta Adina Gămălan - şef Biroul Control Financiar Preventiv, Cristian Marius Stoicescu - Departamentul Achiziţii Publice Atenţionări.
 
Despre toate procedurile publice cu impact asupra judeţului Constanţa, cine şi ce cumpără, cine şi cât câştigă puteţi citi accesând categoria „Combaterea criminalităţii în achiziţiile publice“.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie. 

Ti-a placut articolul?

Comentarii