CNAPM Constanța a reziliat contractul pentru studiul de fezabilitate pentru parcare securizată în vecinătatea accesului din A4 (DOCUMENTE)
CNAPM Constanța a reziliat contractul pentru studiul de fezabilitate pentru parcare securizată în vecinătatea
11 Dec, 2025 14:02
ZIUA de Constanta
350
Marime text
350
Marime text

Compania Națională „Administrația Porturilor Maritime” SA (CN APM SA) Constanța a reziliat contractul de licitație privind furnizarea unui studiu de fazabilitate pentru o parcare securizată cu facilități de staționare în vecinătatea accesului din autostrada A4 Agigea - Ovidiu.
Potrivit SEAP, valoarea totală a contractului era de 993.178 lei, iar firma câștigătoare a fost Aduro Impex SRL.
Conform anunțului de modificare a anunțului de atribuire la anunțul simplificat SCNA 1081339/10.12.2025, publicat în SEAP, contractul a încetat cu acordul părților.
La motivele modificării se precizează: „Necesitatea unor lucrări, servicii sau produse adiționale din partea contractantului/concesionarului inițial [articolul 43 alineatul (1) litera (b) din Directiva 2014/23/UE, articolul 72 alineatul (1) litera (b) din Directiva 2014/24/UE, articolul 89 alineatul (1) litera (b) din Directiva 2014/25/UE] Descrierea motivelor economice sau tehnice și a inconvenienței sau a dublării costurilor care implică schimbarea contractantului”.
Reamintim că, recent, Parchetul European a preluat de la DNA dosarul parcării de TIR-uri din Portul Constanța, despre care Info Sud-Est și G4Media au arătat în exclusivitate că este blocată din cauza intereselor imobiliare, dar și că ar fi urmat să coste UE 50 de milioane de euro, adică de aproximativ 5 ori mai mult decât proiectul inițial. Mai multe despre acest subiect citește în articolul „INFO SUD-EST: EXCLUSIV Parchetul European a preluat de la DNA dosarul parcării de TIR-uri din Portul Constanța”.
Descrierea achiziției publice:
Prestatorul va elabora toată documentaţia necesară pentru proiectarea Lucrărilor în faza Studiu de Fezabilitate şi îşi va asuma deplina responsabilitate şi răspundere pentru proiect şi pentru documentaţia elaborată.
Prestatorul va elabora cererea de finantare și documentele suport necesare obținerii fondurilor europene în cadrul programelor 2021-2027, la solicitarea expresă a Beneficiarului, dacă va fi cazul, inclusiv acordarea de sprijin în activitatea de evaluare a Aplicației de Finanțare până la momentul aprobării acesteia de către Autoritatea de Management.
Totodată, prestatorul va elabora:
a) Documentaţia necesară pentru obţinerea tuturor autorizațiilor, avizelor, acordurilor, inclusiv documentația necesară, pentru emiterea Hotărârii de Guvern în scopul aprobării indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului, precum și pentru declanșarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică;
b) Documentația de expropriere pentru terenurile domeniu public privat, domeniu public al statului, afectate de realizarea proiectului conform Legii 255/2010, în vederea emiterii Hotărârii de Guvern pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici.
Despre Aduro Impex SRL
Conform termene.ro, firma Aduro Impex SRL a fost fondată în anul 2007, are sediul în București, strada Witing nr. 4, Sector 1 și se ocupă de „Lucrări de construcții a clădirilor rezidențiale și nerezidențiale”.
Asociați sunt Mircea Gheorghe, Șerban Romică Cezar și Manolache Andreea Luminița Ruxandra, iar administrator este cel dintâi.
Manolache Andreea Luminița Ruxandra mai este asociat și administrator la Center Plan Construct SRL și asociat unic și administrator la ACL Consult & Construct SRL.
Șerban Romică Cezar mai este asociat și administrator la Steerforth Consult SRL, Specialist Consulting SRL și Specialist Smart Group SRL.
În anul 2024, societatea Aduro Impex SRL a înregistrat o cifră de afaceri de 168.473.970 lei, cu un profit de 38.520.846 lei, la 117 angajați, având datorii în valoare de 53.603.820 lei.
Potrivit licitatiapublica.ro, firma a mai câștigat 10 contracte prin cumpărare directă și 47 de licitații publice, din care una la CN APM SA în valoare de 2.081.483,25 lei.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menționează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare și protecția datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Iluminat festiv pentru iarna 2025-2026 la Cernavodă. Contract adjudecat de o firmă cu legături politice din Târgoviște (DOCUMENTE)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii
Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi


