Ministerul Economiei, Digitalizării, Antreprenoriatului și Turismului, alături de 35 de co-expozanți, promovează destinațiile românești la WTM Londra
Ministerul Economiei, Digitalizării, Antreprenoriatului și Turismului, alături de 35 de co-expozanți, promovează
137
Marime text
Ministerul Economiei, Digitalizării, Antreprenoriatului și Turismului (MEDAT) participă cu stand național, în perioada 4-6 noiembrie a.c., la World Travel Market (WTM) Londra, una dintre cele mai importante manifestări expoziționale dedicate exclusiv profesioniștilor din industria turismului.Potrivit unui comunicat al MEDAT, Standul României, amplasat în zona dedicată Europei, are o suprafață de 304 metri pătrați și este deschis pe toate cele patru laturi, oferind vizitatorilor acces facil și o perspectivă completă asupra ofertei turistice naționale.
Alături de reprezentanții Ministerului, 35 de co-expozanți – turoperatori, hoteluri, asociații de profil, organizații de management al destinației și autorități locale – vor promova potențialul turistic divers al României.
Participarea la WTM Londra are o dimensiune profesională exclusivă, evenimentul fiind accesibil doar specialiștilor din turism. Începând cu luna septembrie, expozanții români au putut fi activi pe platforma online dedicată târgului, care le permite stabilirea de întâlniri de afaceri, gestionarea calendarului propriu și utilizarea unor instrumente digitale avansate pentru optimizarea participării.
Programul de activități este structurat tematic, în acord cu interesul crescut al pieței internaționale pentru turismul cultural, city break-uri și segmentul MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions). Astfel, în cele trei zile, standul României va găzdui prezentări susținute de specialiști și reprezentanți ai industriei, printre care:
- Primăria Craiova, cu prezentarea „Craiova – un oraș ca un festival”;
- Travel Carpathia, cu tema „Transilvania – întâlniri captivante”;
- Apex Alliance Hotel Management și Hotel Radisson Blu București, cu prezentări dedicate turismului urban și MICE, având titlul „Descoperiți Bucureștiul”;
- Asociația pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului Prahova, cu „Prahova – o evadare pentru toate sezoanele”.
România va fi prezentă și pe scena TrendFest – amplasată în zona imersivă dedicată experimentării trendurilor de călătorie prin experiente interactive – cu un spectacol de dansuri populare oltenești, susținut de ansamblul Maria Tănase – Centrul județean de Cultură și Artă Dolj, menit să ofere publicului o incursiune autentică în tradițiile românești.
Pe întreaga durată a târgului, pe ecranele din stand vor rula videoclipurile de promovare aflate în patrimoniul MEDAT, create de jurnalistul britanic Charlie Ottley, dar și producția „România Atractivă”, un proiect al Ministerului Investițiilor și Proiectelor Europene, finanțat prin PNRR, care aduce în prim-plan o serie de obiective și experiențe gastronomice din 23 de județe ale țării. Fiecare co-expozant beneficiază, de asemenea, de un ecran propriu pentru materiale video de promovare“ - conform MEDAT
Informații de context:
WTM Londra este o platformă de întâlnire a cererii cu oferta de pe piața de turism, precum și un trend setter al dezvoltării și inovației tehnologice în domeniu. Ediția din 2025 înregistrează o creștere fără precedent, organizatorii anunțând o extindere a spațiului expozițional cu 25.000 mp și lansarea propriului canal de televiziune – WTM TV, dedicat promovării participanților.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi


