Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
17:04 15 05 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

5 sfaturi pentru a alege biroul de acasă

ro

29 Apr, 2024 13:40 329 Marime text

Dacă te afli în momentul în care ai nevoie de un nou birou de lucru, este extrem de important să știi care sunt cele mai importante aspecte de care trebuie să ții cont înainte de a îl alege. Îți povestim imediat care sunt acestea, în materialul pe care tocmai îl citești.
Fie că ai nevoie de un birou la care să îți îndeplinești sarcinile de la locul de muncă, în cazul în care lucrezi de acasă, fie că vrei să folosești biroul pentru a citi sau pentru a desfășura alte activități, este foarte necesar să urmezi câteva criterii de bază care să te ajute să nu dai greș în procesul de a îți alege următorul tău birou.
Te invităm deci să descoperi care sunt cele mai importante cinci criterii conform cărora îți alegi biroul de acasă.
  1. Stabilește scopul pentru care vei folosi biroul
Cel mai importan aspect de care trebuie să ții cont este acela al scopului în care vei folosi biroul respectiv. Spre exemplu, dacă îl vei utiliza pentru a îți desfășura sarcinile de la locul de muncă, te sfătuim să te îndrepți către un birou mai mare și care să acomodeze toată aparatura de care ai putea să ai nevoie. În cazul în care biroul va fi utilizat pentru a citi, vei avea nevoie de un birou mai mic pentru că nu vei plasa pe el foarte multe dispozitive sau obiecte. Revenind la biroul care îl folosești în scopul muncii tale, și acesta trebuie ales în funcție de activitatea specifică pe care o desfășori. De pildă, în cazul în care ai nevoie doar de un laptop sau de un calculator, te vei îndrepta către un model de birou simplu, care nu este dotat cu prea multe spații de depozitare sau de susținere speciale și de o dimensiune mai mică. Dacă vei folosi însă biroul pentru o activitate complexă, ce implică și o nevoie a mai multor aparate,cum ar fi un scanner, o imprimantă sau o stație de lucru mai mare, te vei orienta către alegerea unui birou mai generos și care să fie dotat cu spații de depozitare și de susținere mai ample, astfel încât să îți poți desfășura activitățile comod și simplu.
  1. Ține cont de dimensiuni
Dimensiunile biroului sunt importante deoarece acestea vor îndeplini atât funcția practică, cât și pe cea care ține de confortul tău. Spre exemplu, înălțimea ar trebui să fie cuprinsă undeva între 70 și 76 cm, iar lățimea ar trebui să fie în jur de 130 de centimetri. Însă așa cum spuneam, dacă ai nevoie de un birou mai mare, te vei orienta către unul dimensiuni mai ample. De asemenea, te poți îndrepta și către un birou reglabil pentru a rezolva problema înălțimii acestuia.
  1. Alege un material de calitate
Și materialul este important atunci când vine vorba despre biroul de lucru de acasă. Cele mai populare materiale sunt PAL-ul,MDF-ul, lemnul sau metalul. Cel mai scump material este lemnul, însă este și cel mai calitativ, dar vine la pachet cu o serie de beneficii. De asemenea, trebuie să ții cont și de faptul că lemnul este mai greu de întreținut și se poate zgâria ușor, așa că dacă alegi să îți cumperi un birou confecționat din lemn, te sfătuim să ai mare grijă de acesta.
  1. Asigură-te că se încadrează în stilul de amenajare
Bineînțeles că va trebui să te gândești ca biroul pe care îl vei cumpăra să se încadreze armonios în estetica în care ai ales să îți decorezi camera și conform căreia ai ales celelalte piese de mobilier din încăperea respectivă, cum ar fi dulapul, măsuța pentru cafea etc. Alege deci și în biroul în același stil pentru a crea un efect vizual plăcut și corect.
  1. Ține cont de spațiul pe care îl ai la dispoziție
Nu uita să măsori spațiul și să te asiguri că biroul se încadrează în spațiulalocat plasării acestuia.
Spor la a face alegerea potrivită pentru tine!
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii