Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
12:32 19 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Intră în aventura verii - pleacă la drum doar cu Pepsi!

ro

23 Jul, 2013 12:54 1562 Marime text
Bucureşti, 22 iulie 2013. Vara aceasta, Pepsi îşi incurajează fanii să trăiască experiente neaşteptate şi oferă celor mai curajoşi dintre ei o aventură inedită. În cadrul campaniei Ia-ți vara în cap, printr-o competiţie desfășurată pe pagina de Facebook, Pepsi porneşte în căutarea a trei grupuri de prieteni care pot să transforme o provocare într-o vară de neuitat.

Timp de şapte zile, cele trei echipe care vor trece cu succes de etapele eliminatorii din concurs, pornesc într-un road trip prin România, doar cu Pepsi, la volanul unui Opel Mokka, primul SUV subcompact al unui producător german. Clipul campaniei realizat de Corina și Antonia poate fi urmărit aici. Regulamentul concursului este disponibil aici.

„Vara e sezonul vacanței, al experiențelor intense și al descoperirilor aventuroase. Ştim că astfel de lucruri îşi doresc fanii Pepsi, de aceea vara aceasta îi provocăm să ia parte la o experiență inedită: să plece într-un road trip doar cu Pepsi!”, spune Adriana Nestoriuc, Group Brand Manager CSD, PepsiCo România. „Prin concursul Ia-ţi vara în cap, căutăm 3 echipe de prieteni care sunt pregătiţi să-și testeze limitele și să vadă cum pot trăi o vară WOW alături de Pepsi. Le oferim tot ce au nevoie pentru road-trip – mașini Opel Mokka pentru 7 zile, corturi, camere de filmat și mult Pepsi. Nu trebuie decât să pornească la drum plini de curaj și pasiune, alături de prieteni”.

Pentru a se înscrie în competiţia Pepsi „Ia-ți vara în cap”, fanii trebuie să intre pe pagina de Facebook a brandului, să se înscrie aici alături de alţi doi prieteni şi să îşi atragă susţinători pentru a strânge voturi în aplicaţie. Primele 10 echipe care adună cele mai multe voturi ajung în finală. Realizând un filmuleţ în care prezintă dovada unei “tranzacţii” cu Pepsi, echipele vor trebui să demonstreze în proba eliminatorie că sunt pregatite pentru provocarea Pepsi.

Antonia şi Corina, artistele pop ale momentului în România, vor decide care sunt cele trei echipe norocoase care pleacă la drum.
Fiecare din cele 3 echipe selectate va avea la dispoziţie un Opel Mokka pentru realizarea road-tripului, oferit de partenerul campaniei Opel România, un kit de supraviețuire, o cameră de filmat, 300 de doze de Pepsi / zi și apă pentru o hidratare corectă, oferite de PepsiCo România. La final, echipa care adună cel mai mare punctaj în concurs va fi aşteptată la întoarcere de Antonia și Corina la un super party!
Întreaga aventura poate fi urmărită în platforma Pepsi Pulse și pe blogul www.varaincap.ro.
 

Despre PepsiCo
 
PepsiCo oferă cel mai extins portofoliu mondial de mărci de produse alimentare şi băuturi, incluzând 19 linii de produse diferite care generează fiecare mai mult de 1 miliard de dolari în vânzări anuale. Afacerile noastre principale - Quaker, Tropicana, Gatorade, Frito-Lay şi Pepsi Cola – produc sute de alte alimente savuroase şi sănătoase care deţin nume respectate în industria alimentară mondială. Lucrând pentru o companie cu venituri de aproximativ 60 de miliarde de dolari, angajaţii PepsiCo sunt uniţi prin angajamentul nostru unic de a menţine o creştere durabilă investind într-un viitor sănătos pentru oameni şi planetă, ceea ce reprezintă un viitor de succes şi pentru PepsiCo. Numim acest angajament Performanţă cu Scop: promisiunea PepsiCo de a oferi o gamă largă de produse alimentare şi băuturi create pentru a satisface gusturile locale; de a găsi modalităţi inovatoare de minimizare a impactului asupra mediului, inclusiv prin reducerea consumului de energie, apă şi materiale de ambalare; de a oferi un loc de muncă mai bun pentru angajaţii noştri şi de a respecta, sprijini şi investi în comunităţile locale unde ne desfăşurăm activitatea. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să vizitaţi www.pepsico.ro
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii