Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
10:09 29 03 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Specialiştii de la hipermarket Real,- Hypermarket oferă în toată reţeaua sistemul de vânzare asistată, la raioanele de Electronice, Electrocasnice şi IT

ro

18 Dec, 2012 19:53 1244 Marime text
Bucureşti, 18 decembrie 2012: Sistemul de vânzare asistată prin consilieri specializaţi de vânzare în raioanele de produse nealimentare din hipermarketurile real,- este disponibil în toate cele 24 de magazine. Acesta funcţionează la raioanele de Electronice, Electrocasnice şi produse IT. Sistemul a fost implementat în premieră în 2011, sub formă de proiect-pilot, în magazinul real,- AFI Cotroceni, fiind extins în urma răspunsului pozitiv primit din partea clienţilor.

În cele 24 de magazine, echipele numără peste 170 de consilieri (7-8 persoane/magazin), uşor de identificat de către clienţi datorită uniformei speciale. Aceștia au fost special selectați, astfel încât sa dețină acele calități obligatorii pentru a aduce un plus valoare în orice meserie care presupune interacțiunea cu clienții, abilitățile „soft": atitudine pozitivă, amabilitate, o foarte bună comunicare, pe lângă competențele de ordin tehnic. Toţi consilierii au beneficiat de mai multe sesiuni de training, derulate în parteneriat cu principalii furnizori din categoriile vizate şi sunt motivaţi suplimentar în funcţie de rezultatele lunare obţinute. Totodată, sistemul a inclus instalarea unor case de marcat suplimentare în cadrul raioanelor, pentru a optimiza timpul necesar achiziţiei unui produs.

Clienţii noştri au reacţionat pozitiv la interacţiunea cu echipa noastră de consilieri, încă de la introducerea acestui serviciu. Provocarea cea mai mare este de a găsi un limbaj comun cu fiecare client în parte, astfel încât să poţi transmite informaţia şi specificaţiile unui produs oricui, indiferent cât de multe sau de puţine informaţii de ordin tehnic ar cunoaşte un client. Tocmai în aceasta constă calitatea profesională a unui om de vânzări. Trebuie să poţi explica pe înţelesul tuturor şi să-i sfătuieşti pe oameni care sunt soluţiile cele mai potrivite pentru nevoile lor. Succesul fiecăruia se măsoară în satisfacţia clientului şi în cifrele de vânzări, în egală măsură, şi nu poate fi atins decât printr-o pregătire continuă, dat fiind dinamismul pieţei de electronice şi electrocasnice. Parţial, informaţiile tehnice le transmitem către echipa de vânzări prin training-urile organizate împreună cu furnizorii noştri, însă trebuie să fii deopotrivă cu adevărat pasionat de tehnică şi un om deschis la comunicarea onestă şi corectă cu oamenii", spune Cătălin Badea, manager rețea națională de consilieri vânzare.

Comportamentul consumatorilor s-a modificat enorm în ultimii ani, din cauza crizei economice, şi continuă să se modifice de la lună la lună: oamenii sunt acum mult mai atenţi la cât şi cum cheltuiesc, au numeroase surse de informare şi mulţi dintre ei se documentează temeinic despre produse înainte de a veni la magazin. Comerţul cu produse electro-IT este din ce în ce mai divers, iar serviciile specializate mai apreciate. Sistemul de vânzare asistată şi consiliere profesională este un instrument util al real,- Hypermarket pentru a ţine pasul cu aceste schimbări şi cu nevoile tot mai sofisticate ale clienţilor români. Consilierii de vânzări sunt cei puşi să mijlocească prima întâlnire între particularităţile şi dorinţele fiecărui client, pe de o parte, şi caracteristicile şi povestea fiecărui produs, iar menirea lor este să-i facă să se cunoască şi să se înţeleagă cât mai bine.


Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii