Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
18:14 16 06 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Ceva nou în fiecare zi, ca să ai ce povesti", cea mai recentă campanie de comunicare de la COSMOTE

ro

20 Dec, 2012 23:49 1215 Marime text
Când ai încercat ultima dată să faci ceva ieşit din comun? Prin intermediul celei mai recente campanii de comunicare, COSMOTE România te provoacă să răspunzi cu „Acum!" acestei întrebări. Campania "Ceva nou în fiecare zi, ca să ai ce povesti" se axează pe importanţa de a trăi cât mai multe experienţe şi de a face lucruri noi în fiecare zi, astfel încât să ai mai multe de împărtăşit cu prietenii tăi.

„Experimentarea unor lucruri noi reprezintă numai jumătate din distracţie şi emoţie, cealaltă jumătate fiind împărtăşirea poveştilor cu prietenii tăi. Tinerii sunt de regulă conectaţi cu toată lumea, cu toate noutăţile şi au nevoie constant de noi experienţe cu scopul de a ieşi în evidenţă şi de a împărtăşi mai mult. Noi înţelegem nevoia lor de aventură şi de a-şi depăşi limitele şi îi încurajăm să încerce lucruri noi şi apoi să răspândească vestea. Ajutându-i să fie mereu conectaţi şi să distribuie experienţele lor către persoanele din jur, ofertele şi produsele noastre devin un vehicul de îmbogăţire a vieţilor clienţilor noştri", a declarat Dana Bursuc, Marketing Communications Senior Manager COSMOTE România.

"Această campanie a însemnat ceva nou şi pentru noi, în fiecare zi... de filmare: am bărbierit un tânăr, am "realizat" cea mai mare sarma din România şi am asistat la un curs de pictură", a declarat Emil Comsea, Art Director Ogilvy & Mather, adăugând şi "Iubesc să filmez iarna!".

Campania a debutat cu un teaser amuzant, menit să capteze atenţia publicului, avându-i ca protagonişti pe Smiley şi Kotoy, care descoperă că au rămas cu aceleaşi lucruri pe care să şi le povestească, de aceea simt nevoia să încerce ceva nou. Spotul TV poate fi vizionat aici.

Primele spoturi TV din platforma de comunicare sunt realizate în tonul perioadei de iarnă şi de sărbători, dar cu o întorsătură distractivă şi surprinzătoare. Toată lumea găteşte sarmale şi cozonaci în această perioadă, dar cine s-ar aştepta la o gaşcă de 6 băieţi încercând să facă aceste lucruri singuri, cu scopul de a-şi surprinde mamele? Smiley, Kotoy şi compania au decis să ia problema în mâinile lor şi până când scot cozonacii din cuptor şi sarmalele din oală, fanii vor avea multe momente de distracţie asigurate. Toate poveştile noi vor fi postate pe pagina de Facebook a campaniei, unde fanii pot alege sau se pot inspira din recomandările COSMOTE, pentru a avea mai multe lucruri de împărtăşit.

Din partea COSMOTE România, echipa care a coordonat cele două campanii este alcătuită din: Dana Bursuc - Marketing Communications Senior Manager, Mirela Ghiţă - Head of Office, Anca Abaza - Senior Brand Manager, Ciprian Postelnicu - Head of Media şi Romeo Bunescu - Brand Manager.

Echipa Ogilvy&Mather responsabilă cu creaţia şi execuţia spotului TV este formată din: Emil Comsea - Art Director, Andreea Chirica - Copywriter, Otilia Mihalcea - Art Director, Titus Dumitrescu - Creative Director, Andreea Hascu - Account Director, Iuliana Grigore - Account Manager, Oana Ioja - Account Executive şi Cristian Serban - AV Producer.

Producţia a fost realizată cu ajutorul: Family Film - casă de producţie şi Andreea Paduraru - Director.

Vizitaţi canalul Youtube COSMOTE România pentru a vedea alte 3 spoturi TV ale campaniei.

Mai multe detalii sunt disponibile pe pagina de Facebook a campaniei.

***

COSMOTE România avea aproximativ 6,4 milioane de clienţi la 30 septembrie 2012. Lansată în 2005, COSMOTE România a înregistrat cea mai rapidă dezvoltare a reţelei din Europa, conform raportului Citigroup din iunie 2007. În mai puţin de cinci ani, COSMOTE România şi-a depăşit competitorii în ceea ce priveşte reţeaua de acoperire naţională. În prezent, COSMOTE România oferă acoperire pentru 99% din populaţie şi 90% din teritoriu. COSMOTE România este divizia locală a COSMOTE Group, operatorul cu cea mai extinsă prezenţă în sud-estul Europei, care are o bază de 20.4 milioane de clienţi în Grecia, Albania, Bulgaria şi România. Pentru mai multe informaţii vizitaţi www.cosmote.ro.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii