Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
23:42 19 10 2021 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Direcția de Asistență și Protecție Socială Tulcea cumpără materiale informative (document)

ro

24 Sep, 2021 16:21 1880 Marime text
  • Direcția de Asistență și Protecție Socială Tulcea, contract cu o firmă din Brăila.
Direcția de Asistență și Protecție Socială Tulcea a atribuit, la data de 16.09.2021, un contract de furnizare accesorii de birou, materiale consumabile și materiale informative, în 4 loturi.

Firma care se va ocupa de furnizarea Lot 4 – pachete materiale informative este Selado Com SRL.

Loturile 1, 2 și 3 nu au fost atribuite, după cum urmează:

Lot Neatribuit:
Titlu: Accesorii de birou pentru functionarea CAIC (A4.1.)
Data anulare: 01-09-2021
Motivul anularii: Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme

Lot Neatribuit:
Titlu: Kit-uri dulciuri (A4.6)
Data anulare: 23-08-2021
Motivul anularii: Lotul a fost anulat administrativ

Lot Neatribuit:
Titlu: Kit-uri materii prime, materiale consumabile şi alte produse similare (A.4.6.)
Data anulare: 30-08-2021
Motivul anularii: Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme

Potrivit LicitatiaPublica.ro, valoarea totală a contractului, fără TVA, este de 11.200 lei.

Descrierea contractului

În cadrul Programului Operaţional Capital Uman (POCU) 2014-2020, Axa prioritară 4 – Incluziune socială și combaterea sărăciei, Obiectivul tematic - Promovarea incluziunii sociale, combaterea sărăciei și a oricărei forme de discriminare, Prioritatea de investiții 9.ii - Integrarea socio-economică a comunităților marginalizate, cum ar fi rromii , Obiectivul specific 4.2 - Reducerea numărului de comunități marginalizate (non-romă) aflate în risc de sărăcie și excluziune socială, prin implementarea de măsuri integrate, Unitatea Administrativ Teritorială - Municipiul Tulcea, în calitate de Lider de parteneriat, Direcţia de Asistenţă şi Protecţie Socială Tulcea în calitate de Partener 1 şi Şcoala Gimnazială „Ion Luca Caragiale” în calitate de Partener 2 implementează Proiectul Re Start Neptun - Dezvoltare locală integrată, cod SMIS 125671, proiect aprobat conform contractului 6314/17.05.2019, POCU/400/4/2/125671. Prin proiectul “Re Start Neptun – Dezvoltare locala integrata” se propune implementarea de masuri integrate in domeniul educatiei, ocuparii, locuirii si serviciilor sociale si de sanatate, cu actiuni multiple asupra populatiei din zona marginalizata, ce vor oferi intregii comunitati marginalizate posibilitatea sa se dezvolte si sa iasa din statutul de comunitate saraca.

Direcția de Asistență și Protecție Socială Tulcea – Partener 1 în proiect este responsabilă de implementarea activităților din domeniul social, respectiv Activitatea A4. Sprijinirea dezvoltării/furnizării de servicii sociale/furnizarea de servicii, inclusiv în cadrul centrelor comunitare integrate (medico-sociale).

În acest sens, se vor achiziționa produse astfel: Lotul 1 – Accesorii de birou pentru functionarea CAIC (A4.1.); Lotul 2 - Kit-uri materii prime, materiale consumabile şi alte produse similare (A.4.6.); Lotul 3 - Kit-uri dulciuri (A4.6); Lotul 4 - Pachete materiale informative (A.4.7.) necesare chipei de implementare a proiectului pentru derularea activităților proiectului în condiții optime.

Persoanele care dețin funcții de decizie în cadrul autorității contractante

Zibileanu Ștefana - Director D.A.P.S.; coordonator Partener 1 in proiectul Re Start Neptun - Dezvoltare locală integrată; Radu Gabriela- Șef Centru Creșe; Constantin Steluța- Șef Centrul de Îngrijire, Supraveghere și Educație Timpurie Sibell; Ungureanu Daniela- Șef Centru Social de Urgență Phoenix; Ladaru Daniela - Șef Centru Unitatea Mobilă de Recuperare Funcțională și Asistență Medicală Comunitară; Andrei Angela- Sef Serviciu Beneficii si Servicii Socio-Medicale Adulti; Iancu Eugenia- Sef Serviciu Beneficii si Servicii Socio-Medicale Copii; Venin Sorin – Claudiu - Sef Serviciu Administrativ și Relații cu Societatea Civilă; Fix Marius-Albert- Șef Serviciu Cantină Municipală; Sloată Violeta - Expert implementare și monitorizare, proiect Re Start Neptun - Dezvoltare locală integrată; Dumitru Nicoleta - expert achiziții, proiect Re Start Neptun - Dezvoltare locală integrată; Costea Ionela- responsabil financiar, proiect Re Start Neptun - Dezvoltare locală integrată; Vrajmașu Cristina – Gabriela – consilier juridic, Compartimentul Dezvoltare Relații Externe, Logistică, Acte Administrative, Achiziții.

Despre societatea câștigătoare

Selado Com SRL este o societate înregistrată în anul 2003, în municipiul Brăila și are ca activitate principală intermedieri în comerţul cu produse diverse.

Pe anul fiscal 2020, firma a raportat o cifră de afaceri de 1.050.959 lei, un profit net de 259.178 lei și un număr de patru angajați.

Potrivit confidas.ro, asociat unic și administrator al societății este Mocănița C. Dorian.

Compania Selado Com SRL a încheiat 2.323 contracte de achiziții publice în valoare totală de 7.824.778,69 lei. Printre autoritățile contractante se numără Academia de Poliție București, ISU „Dobrogea” Constanța și Direcția Generală de Asistentă Socială și Protecția Copilului Constanța.


Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Combaterea criminalității în achizițiile publice“.

În secțiunea „Documente“ puteți consulta anunțul de atribuire a contractului, de pe licitatiapublica.ro.

PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Ti-a placut articolul?

Comentarii