CN APM SA Constanța achiziționează servicii de verificare şi întreţinere sisteme electronice de securitate TVCI și antiefracție (DOCUMENT)
CN APM SA Constanța achiziționează servicii de verificare şi întreţinere sisteme electronice de securitate
18 Apr, 2025 16:48
ZIUA de Constanta
521
Marime text



- Data limită de depunere a ofertelor este 29 aprilie 2025.
Compania Națională Administrația Porturilor Martime SA Constanța și-a exprimat oficial intenția de a achiziționa servicii de „Verificare şi întreţinere sisteme beneficiar fiind Serviciul Securitate PSI, Situații de Urgență din cadrul CN APM SA Constanța. electronice de securitate TVCI și antiefractie (SES)“, cu respectarea condițiilor minimale menționate în Caietul de sarcini nr. 13948/02.04.2025.
Valoarea estimată a contractului este de 210.000 lei.
Data limită de depunere a ofertelor este 29 aprilie 2025, ora 23.30
Oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic va fi determinată prin aplicarea criteriului de selecţie „preţul cel mai scăzut”, în conformitate cu prevederile art. 209 alin. (3) lit. d) din Legea 99/2016 privind achizițiile sectoriale.
Informații suplimentare privind condițiile de participare:
Pentru îndeplinirea criteriilor privind capacitatea de exercitare a activității profesionale, ofertanții vor prezenta:
• Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunal cu date actualizate, care vor conține informații valabile / reale la data prezentării documentului și din care să rezulte că obiectul contractului are corespondent în codul CAEN din certificatul constatator. Totodată, ofertantul va face dovada ca implementat și certificat un sistem de asigurare a calității, acesta trebuie să prezinte certificatul ISO 9001 sau certificate echivalente Nu se acceptă oferte alternative. Nu se acceptă oferte parțiale. Oferta, semnata si stampilata, va fi transmisa pe adresa de e-mail achizitii@constantza-port.ro
Conditii referitoare la contract:
Ofertantul va respecta întocmai şi integral cerinţele minime solicitate prin Caietul de sarcini pe care îl poate accesa prin descărcarea fişierului ataşat anunţului din SEAP. Respectarea tuturor prevederilor din caietul de sarcini este obligatorie pentru toţi ofertanţii care au depus ofertă. Preţul contractului este ferm pe toată durata contractului și nu poate fi modificat. Plata facturii se va realiza în termen de maxim 30 de zile de la primirea facturii și a procesului verbal de recepție calitativă și cantitativă. Prestatorul va emite factura prin sistemul RO e-Factura.
Durata contractului: 24 luni.
Garanția de bună execuție: 5% din valoarea contractului fără TVA si se va constitui în conformitate cu prevederile art. 164 alin. (4) din Legea nr. 99/2016. Entitatea contractantă are dreptul de a emite pretenții asupra garanției de bună execuție, respectând condițiile prevăzute la art. 47 din HG nr.394/2016 și se va restitui conf. art. 164^2 din Legea nr. 99/2016.
Condiții de participare:
Ofertanții vor prezenta propunerea tehnică și financiară conform cerințelor menționate în caietul de sarcini, atașat prezentului anunț. Oferta financiara va fi prezentata în lei, fără TVA.
- Pentru îndeplinirea criteriilor privind capacitatea de exercitare a activității profesionale, Ofertanții vor prezenta:
2. Pentru indeplinirea criteriilor privind capacitatea tehnică și profesională:
• Ofertantul va prezenta o listă a principalelor servicii similare cu cele care fac obiectul achiziției prestate în ultimii 3 ani, împliniți la data termenului limită pentru depunerea ofertei, la nivelul a 1 (unu) sau mai multe contracte, având o valoare cumulată de cel puțin 168.000,00 lei, fără TVA, însoțită de documente justificative (contracte, procese verbale, facturi etc).
• Ofertantul va face dovada că deţine personal de specialitate calificat şi autorizat, după cum urmează:
- Minimum doi Tehnicieni pentru sisteme de detecție/inginer sisteme de securitate (din certificatele de absolvire/calificare trebuie să rezulte în mod clar competența profesională de a asigura mentenanța și service-ul pentru pentru sistemele de detecție, antiefracție, control acces și televiziune cu circuit închis (TVCI);
- Minimun un Electrician autorizat pentru instalații electrice cu orice putere instalată la o tensiune nominală de cel mult 1 kV;
- Minimum o Persoană certificată în sisteme de securitate Hikvision CCTV.
Informații suplimentare:
În vederea ofertării, operatorii economici interesati vor accesa Caietul de sarcini, Formularul de ofertă și Centralizator de prețuri și Oferta tehnică - Matricea de conformitate (Formular T1).
Se pot solicita clarificări prin formularea unei solicitări, transmisă prin e-mail, la adresa: achizitii@constantza-port.ro, până cel târziu la data de 23.04.2025.
Oferta semnată și ștampilată va fi transmisă pe adresa de email: achizitii@constantza-port.ro, până la data de 29.04.2025.
Ofertele transmise după data limită de transmitere a ofertelor, precum și ofertele transmise la o altă adresă de email decât achizitii@constantza-port.ro, nu vor fi luate în considerare.
Toţi ofertanţii vor fi informaţi cu privire la solicitările de clarificări şi răspunsul aferent acestora, inclusiv cu privire la rezultatul achiziţiei directe. Ulterior procesului de evaluare a ofertelor, ofertantul declarat câştigător, va posta oferta pe site-ul e-licitatie.ro, urmând ca achiziţia directă să se finalizeze prin selectarea ofertei din cadrul catalogului electronic din SEAP.
Perioada de valabilitate a ofertelor trebuie să fie de minimum 90 de zile.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Licitații Constanța
CN APM Constanța SA organizează licitație pentru servicii de dirigenție de șantier pentru lucrări de construcții (Document)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii