Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
02:53 25 04 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Licitații Constanța CN APM Constanța SA organizează licitație pentru servicii de dirigenție de șantier pentru lucrări de construcții (Document)

ro

15 Apr, 2025 21:12 491 Marime text
Compania Națională "Administrația Porturilor Maritime" SA Constanța a lansat un anunț de participare la licitație pentru servicii de dirigenție de șantier pentru lucrări de construcții – Reparații capitale pasaj superior mol 3,4 și 5.

Potrivit LicitatiaPublica.ro, valoarea contractului este estimată la 365.350 RON, iar licitația va avea loc la data de 5 mai 2025 ora 15:00.

Obiectul prezentei proceduri îl constituie achiziția serviciilor de dirigenție de șantier pentru lucrările de construcții pentru C.N. Administrația Porturilor Maritime S.A. în calitate de beneficiar (investitor) în derularea contractului de investiții pentru obiectivul ”Reparații capitale pasaj superior mol 3,4 și 5”, în scopul implementării cu succes a proiectului din punct de vedere al parametrilor: timp, cost calitate și cantitate, siguranță.

Având în vedere că proiectarea și execuția lucrărilor respectă HG 907/2016 și este obținută Autorizația de Construire de la Primăria Constanţa, C.N. A.P.M. S.A. trebuie să asigure serviciul de dirigenție de șantier prin încheierea unui contract de colaborare cu un diriginte de șantier în domeniul drumuri, poduri, tunele, piste de aviație, transport pe cablu de interes național - cod domeniu de autorizare 3.1, conform legislației în vigoare.

Informații privind constituirii Garanției de participare: Instrumentul de garantare trebuie să prevadă că garanția de participare este irevocabilă și că plata garanției de participare se vă executa necondiționat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declarației acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, fără nicio excepție.
În cazul depunerii de oferte în asociere, garanția de participare trebuie

Persoanele ce dețin funcții de decizie în cadrul entității contractante precum și persoane din cadrul entității contractante ce pot influența conținutul documentației de atribuire și/sau desfășurarea procedurii de atribuire sunt:
• Consiliul de Administrație: Mihai TEODORESCU, Adrian-Daniel GAVRUTA, Catalin DIACONU, Elena VLAD, Dan Alexandru CATANĂ, Constantin CHIRILĂ, Mihnea-Claudiu DRUMEA,
• Conducere executivă: Director General – Mihai TEODORESCU, Director General Adjunct – Costin Valeriu AVĂTAVULUI, Director Financiar – Măria MERGIU, Florin Laurențiu CHIRILĂ – Șef Departament Administrare Patrimoniu, Adina ALBU - Șef Serviciu Juridic și Guvernanță Corporativă (cu atribuțîi delegate), Hermina BECTEMIR – Șef Serviciu Achiziții Publice și Gestiune, Adrian STOEAN – Șef Serviciu Urmărire Contracte, Maria MOLDOVEANU - Șef Serviciu Investițîi, Elaborare Documentațîi;
• Alti semnatari: Adrian STĂNCIUC – Serviciul Bugete și Control Financiar Preventiv, Elena Daniela ZEGA – Serviciu Investiții, Elaborare Documentații, Ionela Camelia DĂNILĂ - Responsabil Achiziție din cadrul Serviciului Achiziții Publice și Gestiune.


PRECIZĂRI:

Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

 
Citește și. 


CN APM SA a achiziționat servicii de legătorie a documentelor. Contract cu o firmă controlată de un consilier local la Tuzla (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii