Ziua Dobrogei, 139 ani
14 noiembrie 1878 - 14 noiembrie 2017
02:45 21 10 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

SC Comteh SRL se ocupă de întreţinerea şi conservarea panourilor cu led din staţiunea Mamaia (document)

ro

05 Aug, 2017 00:00 597 Marime text
Municipalitatea a semnat un nou contract lansat în consultare publică, privind achiziţia serviciului de întreţinere şi conservare panouri cu ecran led amplasate în staţiunea Mamaia. SC Comteh SRL se va ocupa de întreţinerea panourilor care au următoarele date tehnice/caracteristici: ecran led - Ph 10 mm - 4x3 m - ecranele sunt formate din cabinete de 960 x 960 mm, fiecare având card de control independent, model Colourlight.

Fiecare cabinet va fi echipat cu trei surse în comutaţie, de 50A, care alimentează fiecare două rânduri de module led, cardul de semnal, denumit „receiving card“, splitterul de semnal, denumit „hub“, şi ventilatoarele care asigură răcirea cabinetelor. În fiecare cabinet intră curent 220V, transformat prin cele trei surse în comutaţie în curent de 5V, tensiune la care funcţionează receiving card-ul, hub-ul, modulele cu led. O singură tensiune de 220V iese din sursă, pentru ventilatoare care funcţionează la 220V.
 
Ecranele trebuie să fie certificate CE, ROHS, ISO şi au o perioadă de funcţionare non-stop, iar producătorul recomandă ca în perioada de funcţionare să nu fie oprite, practic, când vor fi nefuncţionale, să fie lăsate mergând, fără imagine, cu un consum foarte scăzut. Pe timpul rece, ecranele trebuie să fie prevăzute cu o carcasă de protecţie, ecranele sunt de exterior, cabinetele sunt din oţel, tratate împotriva apei, având IP65.

Mod de funcţionare: pentru început, se setează configuraţia acestuia, lucru deja făcut de producător şi livrat cu toate setările salvate pe un calculator cu sistem de operare Windows şi printr-un program denumit Ledvision. Între calculator sau orice alt dispozitiv (mixer, DVD etc.), există un „Sending Box“, cutie de transmitere date, care criptează semnalul şi îl trimite primului cabinet din ecran, în „Receiving Card“, card de primire date. După decriptarea acestuia, se distribuie prin intermediul hub-ului fiecărui rând de module. Semnalul este trimis în fiecare cabinet, acestea fiind conectate între ele cu cablu de semnal RG45 şi cablu de curent 220V. 
 
Contractul semnat de municipalitate vizează întreţinerea săptămânală a panourilor cu ecran led prin curăţare de praf, nisip, corpuri străine, pânze de păianjen etc., pentru 22 de săptămâni, respectiv 1.05.2017 - 30.09.2017; întreţinerea şi verificarea săptămânală a celor două Diesel generatoare amplasate în Piaţeta Perla şi Piaţeta Cazino - pornit, oprit, verificarea nivelului de combustibil, verificarea conexiunilor, verificarea aspectului exterior, curăţare de praf, nisip, corpuri străine etc. - pentru 22 de săptămâni, respectiv 1.05.2017 - 30.09.2017); conservarea panourilor cu ecran led pentru sezonul rece: montare huse de protecţie (carcase) - cinci panouri cu ecran led şi un panou cu ecran led cu faţă dublă; verificarea în extrasezon a panourilor cu ecran led - verificarea scheletului metalic (dacă a prins rugină din cauza umidităţii); verificarea huselor de protecţie (să fie bine prinse etc.) - o dată pe lună x şapte luni de extrasezon (1.10.2017 - 30.04.2018); verificarea în extrasezon a celor două Diesel generatoare împotriva vandalizării, îngheţului etc. - o dată pe lună x şapte luni de extrasezon (1.10.2017 - 30.04.2018); demontare huse de protecţie (carcase) - cinci panouri cu ecran led şi un panou cu ecran led cu faţă dublă (luna aprilie 2018).
 
Valoarea totală a contractului este de 56.345 de lei fără TVA, în conformitate cu oferta financiară. Decontarea serviciului se va face pe baza proceselor-verbale de recepţie, a situaţiilor de plată şi a facturilor emise de prestator, iar materialele consumabile vor fi decontate şi în baza raportului tehnic întocmit la efectuarea reviziei. Facturile vor fi decontate în maximum 30 de zile de la data acceptării şi înregistrării la sediul beneficiarului, în funcţie de disponibilităţile bugetare. Durata contractului este de 12 luni de la semnare.
 
Potrivit datelor furnizate de Registrul Comerţului, SC Cometh SRL a fost înfiinţată în anul 2013 şi are sediul social în municipiul Constanţa. Societatea are doi asociaţi: Teodor Stanca, născut pe 25.09.1953, în Orşova (judeţul Mehedinţi), şi Nicolae Ungureanu, născut pe 23.11.1953, în satul Măzăreşti (judeţul Suceava). SC Cometh SRL este administrată de Teodor Stanca şi derulează „activităţi de servicii privind sistemele de securizare“.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi vizualiza contractul încheiat de Primăria Constanţa.

Ti-a placut articolul?

Comentarii