Ziua Dobrogei, 139 ani
14 noiembrie 1878 - 14 noiembrie 2017
04:22 20 11 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

O nouă achiziție la Spitalul Județean Constanța. Unitatea sanitară cumpără mobilier medical (document)

ro

20 Oct, 2017 00:00 660 Marime text
Spitalul Clinic Județean de Urgență „Sfântul Apostol Andrei“ va scoate din conturi circa 3.702.000 de lei pentru achiziția de mobilier medical. Potrivit anunțului de participare, va fi încheiat un acord-cadru cu un singur agent economic, pe o durată de 36 de luni.
 
Termenul-limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 23.11.2017, ora 16.00, urmând ca acestea să fie evaluate până pe data de 29.12.2017, ora 18.00. Așa cum reiese din anunțul de participare, se vor achiziționa șase loturi de mobilier: lotul 1 - pat spital metalic cu două secțiuni, lotul 2 - pat patru secțiuni electric cu două funcții și cu accesorii, lotul 3 - pat copii 3-7 ani, lotul 4 - noptiere uz spitalicesc 800/450/350, lotul 5 - pachet dulap rufe curate, lotul 6 - pachet mese salon + sală mese.

Responsabili de procedura de atribuire

Persoanele cu funcții de decizie responsabile de procedura de atribuire, precum și orice alte persoane din cadrul autorității contractante ce pot influența conținutul documentelor achiziției și/sau desfășurarea procedurii de atribuire sunt: ș.l. dr. Cătălin Nicolae Grasa - manager, ec. Natalia Munteanu - director financiar-contabil, as.univ.dr. Bogdan Obadă - director medical, as.lic. Cornelia Banu - director îngrijiri medicale, jr. Dumitrescu Bianca - șef Serviciu Achiziții, jr. Carmela Endora Gherghina - consilier juridic, dr. Monica Disea - Serviciul de Prevenire, dr. Sant Ion Felicia Maria - Serviciul de Prevenire, as Elena. Roșu - Serviciul de Prevenire, ec. Mărioara Furnică - Serviciul Achiziții.
 
Ofertanții vor prezenta lista principalelor furnizări de produse similare lotului/loturilor ofertate din ultimii trei ani, din care să rezulte că au livrat produse similare în valoare cumulată de cel puțin valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent, după cum urmează: lot nr. 1 - 475.000 de lei, lot nr. 2 – 126.000 de lei, lot nr. 3 - 8.000 de lei, lot nr. 4 - 250.000 de lei, lot nr. 5 - 297.500 de lei, lot nr. 6 - 77.500 de lei.
 
Produsele vor fi livrate la sediul beneficiarului, Spitalul Clinic Județean de Urgență, unde se va face recepția calitativă și cantitativă, cu participarea furnizorului. Termenul de valabilitate va fi de minimum 12 luni de la data recepției produselor la magazia de materiale a spitalului. Produsele vor fi livrate eșalonat pe parcursul anului în baza unei comenzi făcute de spital, în termen de cinci zile de la data primirii comenzii. Plata produselor se va face cu ordin de plată, în termen de 60 de zile de la confirmarea de primire a documentelor (facturi) emise de furnizor și a procesului-verbal de recepție a produselor.
 
În secțiunea „Documente“ puteți consulta anunțul de participare la această licitație. 

Ti-a placut articolul?

Comentarii