De-ale iernii
Evenimentele iernii in Constanta
15:33 24 01 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Achiziţii noi CERONAV scoate din conturi peste 300.000 de lei pentru servere (document)

ro

21 Sep, 2015 00:00 1476 Marime text
Centrul Român pentru Pregătirea şi Perfecţionarea Personalului din Transporturi Navale (CERONAV) achiziţionează sisteme de servere cu licenţe.
 
În acest sens, va fi organizată o procedură publică pentru atribuirea contractului „Furnizare sisteme de servere cu licenţe“. Aşa cum reiese din anunţul de participare nr. 162901/18.09.2015, publicat pe licitatiapublica.ro, câştigătorul contractului va furniza două loturi de servere: lotul I - sistem server de programare şi server aplicaţii experţi, contabilitate - sistem de operare cu licenţă şi lotul II - sistem de servere (software şi hardware). Valoarea estimată a contractului este de 332.629,17 lei, fără TVA.
 
Societăţile interesate pot depune ofertele de participare până pe data de 13.10.2015, ora 16.00, urmând ca acestea să fie deschise pe data de 2.11.2015, ora 18.00. De asemenea, ofertanţii vor completa şi depune declaraţia privind cifra de afaceri prin care vor demonstra realizarea unei medii a cifrei de afaceri în domeniul de activitate aferent obiectului contractului, din ultimii trei ani financiari succesivi anteriori încheiaţi, egală sau mai mare decât 143.629,17 lei pentru lotul I şi decât 189.000 de lei pentru lotul II. Nu în ultimul rând, societăţile vor completa şi depune declaraţia privind lista principalelor livrări de produse similare efectuate în ultimii trei ani, din care să rezulte că au fost livrate, în baza a cel puţin un contract sau a cel mult trei contracte, produse similare în valoare/valoare cumulată de minimum 143.629,17 lei, fără TVA, pentru lotul 1, şi de minimum 189.000 de lei, fără TVA, pentru lotul 2.

Responsabili de atribuirea contractului

Persoanele cu funcţie de decizie privind organizarea, derularea şi finalizarea procedurii prezente sunt: director general - Ovidiu Sorin Cupşa, director general adjunct - Emil Luca, director Studii - Ion Filimon, director comercial - Dan Pisică, director economic - Claudia Gheorghe, şef Birou Juridic şi Asistenţă Managerială - Nicolae Iulian Trandafir, consilier juridic Birou Juridic şi Asistenţă Managerială - Eugen Rad, şef Birou Achiziţii Publice şi Investiţii - Daniela Tăgare, economist II Birou Achiziţii Publice şi Investiţii - Diana Zainea, economist II Birou Achiziţii Publice şi Investiţii - Alexandru Ioan Vladu, compartiment IT - inginer IA Daniel Burghiu, compartiment IT - inginer Ergean Osman.
 
În secţiunea Documente, este disponibil anunţul de participare la licitaţie.
 
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii