De-ale iernii
Evenimentele iernii in Constanta
22:53 28 03 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

LOTERIA ROMÂNĂ și CARREFOUR ROMÂNIA lansează cea de-a V-a serie “Loz Carrefour”

ro

26 Jan, 2016 12:27 598 Marime text
        LOTERIA ROMÂNĂ și CARREFOUR ROMÂNIA continua traditia de a oferi premii atractive jucatorilor de loz in plic, prin lansarea unei noi serii “Loz Carrefour”.
 
Traditionalul  loz in plic “LOZUL CARREFOUR” este accesibil romanilor care isi pot incerca norocul cu numai 2 lei.
 
“LOZUL CARREFOUR” oferă jucătorilor, de cativa ani, foarte multe premii atractive și poate fi găsit in toate hipermarket-urile Carrefour și în agențiile loto.
 
Noul “Loz Carrefour” lansat pentru români în aceasta iarna, se înscrie în preocuparea cu care Loteria Română și Carrefour România vin în întâmpinarea jucătorilor aflați la cumpărături în hipermarket. Această inițiativă confirmă interesul oamenilor față de produsele loteristice oriunde s-ar afla și continuă tradiția unei bune colaborări între Loteria Româna și Carrefour România de aproape 8 ani.
 
Cu numai 2 lei pentru “LOZUL CARREFOUR” in plic, Loteria Română și Carrefour România oferă jucătorilor și clienților lor, care aleg să-și petreacă o parte din timpul liber într-un mod plăcut, la cumpărături, câștiguri importante prin premiile puse în joc.
 
337.216  castiguri in bani, cu valori cuprinse între 10 lei și 100.000 de lei, vor ajunge la jucătorii din toată țara
 
Premiile oferite de Loteria Română
 se adresează tuturor românilor care știu să se bucure jucând la loto
având astfel șansa să deschida plicul cu LOZUL CARREFOUR CÂȘTIGĂTOR.
 
Vă așteptăm să participați și să fiți printre câștigătorii premiilor puse în joc.
 
PREMIUL CAP DE AFIS - 100.000 lei
 
Despre Carrefour
Cu aproape 9.900 de magazine în 33 de țari și cu 412 000 de colaboratori, grupul Carrefour este al doilea distribuitor mondial și numarul 1 in Europa. De peste 50 de ani, Carrefour se afirma ca un partener zilnic pentru un număr ce depășește 25 de milioane de clienți din Europa, Asia și America Latină. Grupul Carrefour se sprijină pe o strategie inovatoare, care pune alături hypermarketuri, supermarketuri, magazine de proximitate și cash and carry cu scopul de a propune clienților săi cele mai mici prețuri pentru o gamă largă de produse și servicii.
Cu peste 3 miliarde de operațiuni la casă, prin intermediul tuturor activitaților sale, Grupul își asumă responsabilități economice, sociale și de mediu și garantează pentru calitatea produselor sale și securitatea clienților săi.
În România, Grupul Carrefour numără 112 de magazine dintre care 24 de Hipermarket-uri „Carrefour”, 68 de supermarket-uri „Market”, și 20 de magazine de proximitate „Express”.
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii