Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
13:04 08 06 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Noua campanie de loializare dezvoltata de real,- propune o gama de produse de calitate, cu 60% reducere

ro

27 Sep, 2011 18:38 853 Marime text

Bucuresti, 27 Septembrie 2011 - In cadrul noii campanii de loializare, care se va desfasura pe o perioada de 22 de saptamani, intre 15 Septembrie 2a.c. si 15 Februarie 2012, clientii tuturor celor 25 de magazine real,- din toata tara vor putea beneficia de o reducere de 60% la achizitionarea bagajelor din gama premium American Tourister, comercializata in exclusivitate de real,-

Colectia este formata din 8 produse, incluzand trolere, geanta de calatorie cu roti, geanta pilot, geanta mica de voiaj, rucsaci si geanta pentru cosmetice. Gama de produse este perfect adaptata necesitatilor unei familii, indiferent daca este vorba despre calatorii sau pentru petrecerea timpului liber, iar multumita aspectului modern si a liniilor simple va fi deopotriva apreciata de utilizatorii business.

„Speram ca si aceasta noua campanie de loialitate sa ii surprinda pe clientii nostri in mod pozitiv. real,-acorda o mare atentie clientilor si necesitatilor lor, iar pentru a le oferi produsele de care au nevoie toate campaniile demarate au avut la baza cate un studiu, care a presupus intervievarea unui esantion determinat de clienti, iar aceasta nu face exceptie. Gama de 8 produse American Tourister propusa acum are in vedere acoperirea tuturor nevoilor de calatorie, noua campanie desfasurandu-se pe o perioada indelungata, tocmai pentru a da ocazia cat mai multor clienti de a beneficia de reducerea semnificativa de 60%, pe baza cumparaturilor curente", a spus Adriana Pita, Division Manager PR la real,- Hypermarket Romania.

Mecanismul campaniei prevede ca pentru fiecare 40 de lei cheltuiti in magazinele real,- din Romania, clientii persoane fizice vor primi cate un autocolant cu un punct bonus, care se lipeste pe cardul bonus special primit de la casa de marcat. Dupa adunarea a 20 de puncte bonus, clientii isi pot alege oricare dintre cele 8 produsele American Tourister aflate in promotie. Punctele bonus pot fi colectate in magazine pana la data de 15 februarie 2012, cardul bonus putand fi folosit pana pe 29 februarie 2012 pentru revendicarea produselor cu reducerea acordata.

Regulamentul campaniei este disponibil gratuit oricarui solicitant la Biroul de Informatii pentru Clienti si pe site-ul companiei www.real.ro .

Despre American Tourister

Fondata in 1932 de catre un emigrant polonez in compania s-a remarcat de-a lungul timpului prin inovatie, American Tourister fiind primul producator de bagaje care a realizat huse din vinilin, valize din material plastic, etc.

In anii '90, compania a fost cumparata de catre Samsonite si a devenit al doilea mare producator de valize din lume, pentru multi ani fiind brandul de valize cu cea mai mare notorietate din America de Nord.

In prezent, notorietatea brandului creste rapid si in Europa, datorita retelei de peste 4000 de magazine care distribuie produsele American Tourister.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii