Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
15:32 25 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

A fost desemnata conducerea interimara a localitatii Fantanele

ro

15 Apr, 2005 00:00 807 Marime text

Prin ordinul prefectului Danut Culetu

In urma referendumului organizat anul trecut, populatia din satul Fantanele a hotarat desprinderea de comuna Cogealac * Actul normativ de ridicare a rangului localitatii a fost publicat in Monitorul Oficial din data de 25 martie a.c. * In data de 11 aprilie, prin ordinul 219, prefectul Danut Culetu l-a numit primar interimar al comunei Fantanele pe liberalul Gheorghe Soare * Prin intermediul aceluiasi ordin, a fost numit in functia de viceprimar, un alt liberal, Radu Rosu * Alegerile pentru desemnarea autoritatilor locale din Fantanele vor fi organizate in termen de sase luni de la publicarea in Monitorul Oficial

O noua comuna va aparea in curand pe harta judetului Constanta. Dupa Cuza Voda si Gradina, comuna Fantanele este cea de-a treia infiintata in ultimele luni.In urma referendumului organizat anul trecut, populatia din satul Fantanele a hotarat desprinderea de comuna Cogealac si infiintarea unei noi comune. Aceasta initiativa a fost sprijinita in Parlament de deputatul liberal Gheorghe Dragomir, presedintele interimar al organizatiei judetene PNL.Dupa ce proiectul de lege privind infiintarea comunei Fantanele a trecut prin furcile caudine ale Camerei Deputatilor si ale Senatului, actul normativ de ridicare a rangului localitatii a fost publicat in Monitorul Oficial din data de 25 martie 2005.Potrivit secretarului general al Prefecturii, Claudiu Palaz, de doua zile comuna Fantanele are si conducere administrativa interimara.In data de 11 aprilie, prin ordinul 219 al prefectului judetului, Danut Culetu, a fost numit cu delegatie, primar interimar al comunei Fantanele pana la organizarea de alegeri locale, liberalul Gheorghe Soare. Prin intermediul aceluiasi ordin, reprezentantul Guvernului in teritoriu l-a numit in functia de viceprimar pe un alt coleg de partid, respectiv Radu Rosu.De asemenea, secretar al nou infiintatei comune este Dumitru Orleanu care a fost numit prin ordinul 220 din 11 aprilie semnat de prefectul Danut Culetu.Potrivit reprezentantilor prefecturii, alegerile pentru desemnarea autoritatilor locale din nou infiintata unitate administrativ-teritoriala vor fi organizate in termen de sase luni de la publicarea in Monitorul Oficial.Proaspatul primar se gandeste deja la lucrarile pe care cetatenii si le doresc. In acest sens, el si-a stabilit o lista de prioritati bazata in principal pe dorintele cetatenilor. Gheorghe Soare considera ca prioritara finalizarea programului de pietruire a drumurilor prin intermediul programului Sapard. Proiectul comun realizat de conducerea din Cogealac prevede pietruirea a patru kilometri de drumuri din Fantanele, insa proaspatul primar doreste sa acceseze si alte fonduri pentru reabilitarea utilitatilor. In opinia sa, la fel de important este si programul de alimentare cu apa. "In acest moment, cei aproximativ 1600 de locuitori beneficiaza de apa, insa au existat situatii in care oamenii au fost nemultumiti de calitatea ei. De aceea, dorim sa amenajam inca un put, iar pe cel existent dorim sa-l reparam. Pe viitor, atentia noastra se va indrepta deopotriva asupra scolii, unde dorim sa inlocuim vechea tamplarie cu PVC si asupra gradinitei, unde dorim sa efectuam reparatii capitale. Tot pentru copiii din Fantanele avem in vedere amenajarea unui teren de sport si renovarea caminului cultural. Pictarea bisericii din Fantanele reprezinta o alta prioritate pentru noi ", a mai spus primarul Gheorghe Soare.Pentru ca Romania se pregateste sa intre in Comunitatea Europeana, iar exigentele vor creste in toate domeniile de activitate, primarul Gheorghe Soare intentioneaza sa sprijine construirea unei brutarii moderne care sa raspunda exigentelor si sa ofere localnicilor o paine de calitate superioara.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii