Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
18:09 16 09 2019 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Au fost emise certificatele de urbanism Seaview Media începe degajarea domeniului public de panouri publicitare şi mesh-uri

ro

11 Sep, 2019 00:00 689 Marime text

Contractul de panotaj dintre Primăria Constanţa şi firma prietenă a lui Mazăre, care a dus la amplasarea celor 647 de panouri publicitare în tot municipiul, s-a încheiat în iulie anul acesta. Acest contract, ce a adus o imagine urbanistică dezastruoasă timp de 15 ani, a fost total nefavorabil pentru Primăria Constanţa. Sumele mari încasate pentru publicitatea afişată pe aceste panouri s-au dus în buzunarele firmei prietene a lui Mazăre (Seaview Media) şi mai puţin în bugetul administraţiei locale.
 
Pe portalul municipalităţii se află în dezbatere publică noul regulament privind panotajul stradal, care a fost reactualizat în conformitate cu legislaţia în vigoare, apoi va fi supus votului Consiliului Local Municipal. Ulterior, se va organiza o nouă licitaţie.
 
Deoarece panourile publicitare erau amplasate pe domeniul public şi privat al municipiului, procedura de eliberare a domeniul public de către Seaview Media va dura câteva luni. Societatea a început să obţină autorizaţii de desfiinţare pentru aceste panouri şi ulterior e obligată să readucă domeniul public la starea iniţială.

Primăria municipiului Constanţa a eliberat chiar ieri mai multe certificate de urbanism pentru desfiinţarea unor panouri amplasate pe: bulevardul Aurel Vlaicu - zona Metrou, bulevardul Tomis, străzile Ştefan cel Mare sau Mihăileanu, şoseaua Mangaliei, strada Grozeşti, bulevardul Mamaia, zona Dolce Vita şi hotel Parc.
 

Despre Seaview Media SRL

 
Conform datelor de la Registrul Comerţului, firma Seaview Media SRL a fost înfiinţată în 2000 şi are sediul social în Constanţa. Capitalul social, de 2.000 de lei, este deţinut de Elena Geraldina Neagoe, cu 1% din capital, Carmen Antoanela Stăncescu, cu 1%, Emilian Schwartzenberg, cu 38%, Sorin Ionuţ Barbu, cu 55%, şi Oana Mihaela Schwartzenberg, cu 5% din capital. Administratorul firmei, care desfăşoară activităţi ale agenţiilor de publicitate şi servicii de reprezentare media, este Sorin Ionuţ Barbu. 
 
Citeşte şi:
 
Contractul de panotaj din municipiul Constanţa s-a încheiat. Prietenul lui Mazăre, nevoit să-şi desfiinţeze cele 647 de panouri publicitare (galerie foto)

 
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii