Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
13:22 20 07 2019 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Contractul de panotaj din municipiul Constanţa s-a încheiat. Prietenul lui Mazăre, nevoit să-şi desfiinţeze cele 647 de panouri publicitare (galerie foto)

ro

02 Jul, 2019 14:04 8052 Marime text
În anul 2004, fostul primar la municipiului Constanţa Radu Mazăre a semnat un contract de colaborare cu o singură firmă, care a obţinut monopolul pe întreaga activitate de afişaj, reclamă şi publicitate pe domeniul public şi privat al municipiului Constanţa. Contractul a fost semnat pe o perioadă de 15 ani. Părţile semnatare au fost Municipiul Constanţa, prin Radu Ştefan Mazăre, şi SC Seaview Media SRL, prin administrator unic Alina Elena Iacovici. Obiectul contractului, aflat în vigoare până pe 2 iulie  2019, îl reprezenta realizarea, în comun, a activităţii de afişaj, reclamă şi publicitate pe domeniul public şi privat al municipiului Constanţa.
Prin activitatea de reclamă şi publicitate se înţelegea, conform contractului, „orice formă de promovare a unui produs, serviciu sau activitate, sampling“. 
Conform datelor de la Registrul Comerţului, firma Seaview Media SRL a fost înfiinţată în 2000 şi are sediul social în Constanţa. Capitalul social, de 2.000 de lei, este deţinut de Elena Geraldina Neagoe, născută pe 19.01.1969, cu 1% din capital, Carmen Antoanela Stăncescu, născută pe 28.08.1971, cu 1%, Emilian Schwartzenberg, născut pe 25.04.1967, cu 38%, Sorin Ionuţ Barbu, născut pe 6.11.1974, cu 55%, şi Oana Mihaela Schwartzenberg, născută pe 11.05.1978, cu 5% din capital. Administratorul firmei, care desfăşoară activităţi ale agenţiilor de publicitate şi servicii de reprezentare media, este Sorin Ionuţ Barbu. 
Contractul dintre Primăria Constanţa şi Seaview Media a expirat astăzi. Purtătorul de cuvânt al Primăriei Constanţa, Adriana Deoancă ne-a declarat că în următoarele zile, pe pagina web a municipalităţii va fi încărcat noul regulament privind panotajul stradal, care a fost reactualizat în conformitate cu legislaţia în vigoare. Acest regulament va rămâne în dezbatere publică timp de 30 de zile, apoi va fi supus votului Consiliului Local Municipal. Ulterior se va organiza o nouă licitaţie.
Pentru că pe domeniul public şi privat al municipiului sunt amplasate 646 de panouri publicitare şi 38 de panouri verticale pe stâlpi iar pentru mesh-urile din Constanţa, poziţionate numai pe domeniul privat nu există o evidenţă clară, procedura de eliberare a domeniul public de către Seaview Media va dura câteva luni. Societatea trebuie să obţine autorizaţii de desfiinţare pentru aceste panouri şi ulterior să readucă domeniul public la starea iniţială.
Administratorul Seaview Media, Ionuţ Barbu, a precizat că nu are nimic de comentat vizavi de acest subiect.


 

Ti-a placut articolul?

Comentarii