Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
05:05 19 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Licitaţie la Spitalul Judeţean Constanţa pentru achiziţia serviciilor de colectare şi eliminare finală a deşeurilor spitaliceşti (document)

ro

30 Mar, 2018 00:00 2058 Marime text
Contractul de achiziţie „Servicii de colectare, transport şi eliminare finală a deşeurilor spitaliceşti / 2 loturi“ este scos la licitaţie de Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă „Sf. Apostol Andrei“ Constanţa. Unitatea sanitară va scoate din conturi între 253.000 şi 507.000 de lei. Se va încheia un acord-cadru de servicii de colectare, transport şi eliminare a deşeurilor spitaliceşti, cu o durată de 24 de luni.
               
Societăţile interesate pot depune ofertele de participare până pe data de 12.04.2018, ora 15.00, urmând ca acestea să fie deschise pe data de 11.05.2018, ora 18.00. Garanţia de participare pentru lotul 1 este de 2.015 lei, iar pentru lotul 2 - de 520 de lei. Garanţia de bună execuţie are o valoare de 5% din valoarea fără TVA a contractului. Ofertanţii vor ai prezenta lista principalelor prestări de servicii efectuate în ultimii trei ani, cu indicarea valorilor, a datelor şi a beneficiarilor publici sau privaţi.
 

Date despre cele două loturi

 
Lotul 1 constă în servicii de preluare, transport şi incinerare deşeuri medicale rezultate din activitatea medicală a spitalului, iar lotul 2 are ca obiect servicii de preluare, transport şi incinerare deşeuri chimice rezultate din activitatea laboratoarelor de anatomie patologică ale spitalului.
 
Punctele de lucru pentru lotul 1 sunt: sediul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa, Unitatea de Primiri Urgenţe, Secţia Dermato-Venerice, Serviciul de Medicină Legală, Secţia Psihiatrie Palazu Mare, Secţia Agigea Pneumologie Osteoarticular TBC. Punctele de lucru pentru lotul 2 sunt: sediul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa, Serviciul de Medicină Legală.
 

Responsabili de atribuirea contractului

 
Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante, responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire, sunt: ş.l. dr. Grasa Cătălin - manager, as. lic. Cornelia Banu - director îngrijiri, dr. Obadă Bogdan - director medical, ec. Munteanu Natalia - director financiar-contabil, dr. Disea Monica - şef Serviciul SPIAAM, dr. Sant Ion Felicia Maria - Serviciul SPIAAM, ing. Savin Radu-Ion - şef Serviciul Tehnic, ing. Antohi Gheorghe - Serviciul Tehnic, jr. Bianca Dumitrescu - şef Serviciul Achiziţii, ec. Furnică Mariana - Serviciul Achiziţii, consilier juridic Mariana Săndulescu - Compartimentul Juridic, Carmela Endora Gherghina - Compartimentul Juridic.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii