Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
17:07 19 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Hotelierii din Venus învinuiesc Romtelecom de sabotaj

ro

28 Mar, 2012 03:21 1551 Marime text
Patronii de hoteluri din staţiunea Venus, întruniţi în Asociaţia Investitorilor în Staţiunea Turistică Venus-Mangalia, sunt disperaţi că îşi pot pierde clienţii din cauza unui semnal telefonic.

În era tehnologiei moderne, a reţelelor de telefonie mobilă şi a Internetului, staţiunea Venus din sudul litoralului se confruntă cu grave probleme de comunicare, cauzate de un banal semnal de telefon, care pur şi simplu lipseşte. „Din luna octombrie 2011, în staţiunea Venus semnalul telefonic de la Romtelecom nu funcţionează, majoritatea agenţilor economici neputând să încheie contracte şi să onoreze comenzile de bilete de odihnă pentru sezonul estival 2012. S-a anunţat defecţiunea la deranjamente, dar nu s-a rezolvat nimic, căutând motive puerile şi încasând facturile în continuare. Acest lucru ne-a adus mari prejudicii, deoarece prin aceste numere de telefon se realizau contractele şi rezervările. Mai mult, aceste numere de telefon sunt în toate cataloagele agenţiilor de turism din ţară şi din străinătate", se spune în sesizarea sosită pe adresa redacţiei şi semnată de Dorica Ifrimie de la hotelul „Sanda", Tănase Brade de la hotelul „Corina", Ovidius Furnica de la hotelul „Rodica" şi de Lucian Iftimie de la hotelul „Florica". La rândul lor, reprezentanţii companiei resping acuzaţiile făcute de hotelieri. „Asociaţia Investitorilor în Staţiunea Turistică Venus-Mangalia denaturează adevărul. Asociaţia a ignorat eforturile Romtelecom de a soluţiona într-un timp cât mai scurt fiecare solicitare primita, chiar şi situaţiile speciale, cum ar fi cele apărute din motive independente de companie, de exemplu furturile de cablu. În zona staţiunii Venus, Romtelecom s-a confruntat cu cazuri repetate de furturi de cablu, ultimul dintre acestea având loc la începutul lunii martie a acestui an. În urma fiecărui astfel de caz, echipele Romtelecom au intervenit şi au restabilit serviciile, compania continuând să ia masuri de prevenire a fenomenului de furt de cablu, cum ar fi instalarea de alarme pe cablurile din zona respectivă, precum şi betonarea capacelor de la camerele de vizitare a reţelei subterane. În vederea combaterii furturilor de cabluri, Romtelecom are încheiate şi acorduri cu Poliţia şi Jandarmeria. Aceste măsuri însă nu au stopat fenomenul infracţional.

Încă de luni se lucrează la reinstalarea cablurilor în zonele afectate de furturi. Tuturor clienţilor afectaţi li se va rambursa valoarea abonamentului aferent serviciului contractat în cota fracţionară, corespunzător perioadei efective de nefuncţionare, conform contractului încheiat cu Romtelecom", susţin reprezentanţi companiei Romtelecom.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii