Cine va asigura revizia tehnică a automobilelor din parcul auto al CN Administraţia Canalelor Navigabile SA Constanţa (document)
Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
21:13 16 08 2018 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Cine va asigura revizia tehnică a automobilelor din parcul auto al CN Administraţia Canalelor Navigabile SA Constanţa (document)

ro

24 Jul, 2018 00:00 350 Marime text
Compania Naţională Administraţia Canalelor Navigabile SA Constanţa (CN ACN) anunţă organizarea şi desfăşurarea unei proceduri publice pentru atribuirea contactului „Service parc auto (5 loturi)“, în valoare estimată de 240.000 de lei.
 
Ofertele de participare la această licitaţie vor fi depuse până pe data de 6.08.2018, ora 15.00, urmând să fie deschise în aceeaşi zi. Societăţile ofertante vor depune garanţiile de participare după cum urmează: pentru lotul 1 – 858 de lei; pentru lot 2 - 633 de lei; pentru lotul 3 – 799 de lei; pentru lotul 4 - 80 de lei şi pentru lotul 5 - 30 de lei. Garanţia de participare trebuie să fie irevocabilă. De asemenea, ofertanţii vor prezenta lista principalelor servicii prestate în cursul unei perioade care acoperă cel mult ultimii trei ani, cu indicarea valorilor, a datelor şi a beneficiarilor publici sau privaţi, din care să rezulte că au prestat servicii similare, la nivelul unuia sau al mai multor contracte.
 
Cele cinci loturi vizează:
  • lot 1 - 11 autovehicule marca Audi, Volkswagen şi Skoda
  • lotul 2 - 13 autovehicule marca Ford
  • lotul 3 - 11 autovehicule marca Hyundai, Land Rover, Dacia şi Mercedes
  • lotul 4 - o automecanică Roman
  • lotul 5 - un buldoexcavator.
 
În total, este vorba despre 37 de autovehicule. Activităţile care fac obiectul contractului constau în revizia tehnică periodică la numărul de kilometri efectuaţi. Sunt vizate lucrările de întreţinere care nu pot fi amânate până la revizia anuală, şi anume înlocuirea uleiului, a filtrelor, a curelelor de distribuţie şi de transmisie şi a lichidelor de răcire şi de frână. Aceste revizii se vor efectua la un rulaj cuprins între 15.000 km - 50.000 km, în funcţie de model şi având în vedere recomandările producătorului. Presatorul va efectua revizia tehnică anuală, care are drept scop o verificare amănunţită a întregului autovehicul şi, implicit, menţinerea acestuia în stare tehnică normală de funcţionare, astfel încât să fie în permanenţă apt de utilizare. Cu această ocazie, se efectuează şi lucrările de pregătire a autovehiculelor pentru anotimpul rece, de asemenea, verificarea şi atestarea stării tehnice a acestora (ITP).
 
Reviziile anuale corespund unui rulaj de cca 45.000 km/autovehicul. Câştigătorul licitaţiei va presta şi reparaţii accidentale. Dacă achizitorul constată o funcţionare anormală a unui autovehicul între reviziile tehnice periodice şi cea anuală, va înştiinţa unitatea service şi se va stabili de comun acord o dată pentru aducerea autovehiculului la atelier pentru constatare şi efectuarea reparaţiilor necesare. Toate piesele de schimb şi materialele utilizate pentru efectuarea reviziilor tehnice, precum şi a reparaţiilor vor fi asigurate de prestator şi achitate de achizitor din fondurile prevăzute pentru lotul respectiv.

Responsabili de atribuirea contractului

Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante, responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii publice, sunt următoarele: director general - Daniel Georgescu; director executiv Direcţia Juridică - Diana Niculescu; director executiv Direcţia Economică - Iatan Gheorghe; director executiv Direcţia Comercială - Bectemir Hermina; director executiv Direcţia Tehnic-Administrativă - Costel Ghinea, şef Biroul Auto - Ciprian Hotulig; CFPP - Daniela Boaghe; şef Serviciul Achiziţii - Sârbu Camelia.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie

Ti-a placut articolul?

Comentarii