Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
12:45 21 11 2018 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Cât va cheltui CN APM SA Constanţa pentru întreţinerea drumurilor din incinta portuară (document)

ro

12 Feb, 2018 00:00 824 Marime text
Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa (CN APMC) anunţă organizarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului „Lucrări de întreţinere a drumurilor din incinta portuară, a drumurilor cu regim de autostradă şi platforme de circulaţie cu îmbrăcăminte din asfalt din porturile maritime“, în valoare estimată de 3.500.000 de lei.
 
Din cauza traficului auto intens ce se desfăşoară în porturile maritime şi a alternanţei perioadelor de îngheţ-dezgheţ, de-a lungul timpului au fost afectate o serie de drumuri. Aceste drumuri au fost asfaltate local, fapt ce a dus la compromiterea planeităţii acestora. Pentru aducerea la parametrii de funcţionare din punctul de vedere al circulaţiei, se doreşte frezarea stratului rutier existent şi realizarea de covoare asfaltice.
 
Societăţile interesate pot depune ofertele de participare pe data de 27.02.2018, ora 15.00, urmând ca acestea să fie deschise pe data de
27.02.2018, ora 15.00. Cuantumul garanţiei de participare este de 35.000 de lei. Ofertanţii, terţii susţinători şi subcontractanţii nu trebuie să se regăsească în situaţiile prevăzute la art. 177, 178 şi 180 din Legea 99/2016 privind achiziţiile sectoriale.
 
De asemenea, operatorul economic participant trebuie să facă dovadă execuţiei, în cel mult ultimii cinci ani, de lucrări similare cu cele care fac obiectul contractului, a căror valoare cumulată să fie de cel puţin 3.500.000 de lei fără TVA, la nivelul unui contract sau al mai multor contracte de lucrări, finalizate sau aflate în curs de derulare.
 

Responsabili de atribuirea contractului

 
Persoane care deţin funcţii de decizie în cadrul CN Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa responsabile de atribuirea contractului sunt: director general - Dan Nicolae Tivilichi; director general adjunct - Marian Tănase; director economic - Daniela Şerban; şef Departament Achiziţii Publice - Otilia Ifimov; şef Serviciul Juridic şi Contencios - Tănase Iulian Pepi; director tehnic - Ion Tomescu; şef Serviciul Patrimoniu - Constantin Brandi.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii