Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
08:29 25 03 2019 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Au fost demarate procedurile de achiziţie DRDP Constanţa anunţă realizarea unui pasaj superior la Drajna (document)

ro

08 Mar, 2019 00:00 760 Marime text
Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA, prin Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Constanţa, şi-a anunţat intenţia de realizare a unui pasaj denivelat superior pe DN 21 km105+500, la Drajna.
 
În acest sens, va fi organizată şi desfăşurată o licitaţie publică pentru atribuirea contractului „Elaborare Studiu de fezabilitate pentru obiectivul «Pasaj denivelat superior DN21 km105+500, la Drajna»”, în valoare estimată de 900.000 de lei. Scopul prezentului proiect este de proiectare la nivel de fază de proiectare Studiu de Fezabilitate pentru „Pasaj denivelat superior pe DN 21 km 105+500“, având ca principal scop fluidizarea traficului . Execuţia lucrării „Pasaj denivelat superior pe DN 21 km 105+500“ va influenţa infrastructura rutieră naţională majoră în special la nivelul drumurilor naţionale din zona proiectului, cum este cazul drumurilor naţionale DN 21 si DN 3A. Aceste influenţe se vor resimţi în primul rând prin faptul că realizarea acestui pasaj va avea un impact favorabil prin sporirea considerabilă a capacităţii de circulaţie, asigurarea accesului în condiţii de trafic normale către şi dinspre autostrada A2.
 
Ofertele de participare la această procedură pot fi depuse până pe data 12.04.2019, ora 15.00. Acestea vor fi deschise în aceeaşi zi şi la aceeaşi oră.
 

Responsabili de atribuirea procedurii

 
Persoane ce deţin funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante, precum şi persoanele din cadrul autorităţii contractante ce pot influenţa conţinutul documentaţiei de atribuire şi/sau desfăşurarea procedurii de atribuire sunt: Dima Marin - director general regional; David Roxana - director economic; Tudor Steliana Gabriela - director adjunct exploatare; Marcu Nicolae - şef Departament Investiţii; Rădulescu Iulian - şef departament mentenanţă; Matei Relu - şef Serviciu Proiectare, Enache Silviu-Elzian - şef Serviciul Calitate şi Mediu; Calinovschi Nina Daniela - şef Departament Achiziţii; Balbae Oana Despina - şef serviciul contracte; Chirică Teodora Hrisi - şef Serviciul Achiziţii; Stavru Irina Mariana - Serviciul Achiziţii; Popescu Florentina - Sericul Achiziţii; Iorgoveanu Cristi-Dima - Serviciul Achiziţii; Pantazescu Veronica - Serviciul Achiziţii; Tisa Adrian - şef Departament Juridic; Enache Andreea - şef Compartiment Analiză şi Avizare; Emirali Munever - şef Serviciu Contabilitate; Resit Emre - şef Serviciu Financiar-Salarizare; Satrapele Doina - şef compartiment CFP.
 

Condiţii pentru ofertanţi

 
Ofertantul trebuie să demonstreze că cifra de afaceri medie anuală pe ultimii 3 ani (2015, 2016, 2017), a fost de minimum 450.000 lei. De asemenea, ofertantul trebuie să facă dovada că a dus la bun sfârşit, în ultimii 5 ani, servicii de elaborare, revizuire, actualizare, completare de studii de fezabilitate şi proiecte tehnice şi detalii de execuţie pentru lucrări de construcţie nouă sau modernizare, lărgire aferente drumurilor naţionale şi/sau drumurilor expres şi/sau autostrăzilor, în valoare cumulată de minimum 450.000 de lei fără TVA.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
 
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii