Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
06:53 19 03 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Posturi vacante la Inspectoratul Școlar Județean Constanţa

ro

19 Jul, 2019 20:35 2064 Marime text

Inspectoratul Școlar Județean Constanţa organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, după cum urmează:
  1. șofer – 0,50 normă; vechime minimum 3 ani;
  2. îngrijitor – vechime minimum 1 an:
  3. auditor în cadrul Compartimentului – Audit;
  4. consilier I-S în cadrul Compartimentului – Secretariat Arhivă (Registratura);
  5. consilier IA-S în cadrul Compartimentului Rețea Școlara;
  6. consilier IA-S în cadrul Compartimentului Salarizare;
  7. consilier IA-S în cadrul Compartimentului Contabilitate.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
  • nivelul studiilor specifice postului;
  • vechimea în specialitatea studiilor necesare ocupării postului:
- auditor în cadrul Compartimentului – 6 ani și 6 luni;
- consilier I-S în cadrul Compartimentului – Secretariat Arhivă (Registratura) – 3 ani și 6 luni;
- consilier IA-S în cadrul Compartimentului Rețea Școlară – 6 ani și 6 luni;
- consilier IA-S în cadrul Compartimentului Salarizare – 6 ani și 6 luni;
- consilier IA-S în cadrul Compartimentului Contabilitate – 6 ani și 6 luni.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:
  • 08 august 2019, ora 09.00 – proba scrisă;
  • 09 august 2019, ora 11.00 – proba interviu.

Dosarele de înscriere se depun la sediul instituției în termen de 10 zile de la publicarea anunțului.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând https://www.isjcta.ro/. Relaţii suplimentare se pot obține la sediul Inspectoratului Școlar Județean Constanţa, din str. Mihai Eminescu, nr. 11, Judeţul Constanţa, telefon 0753/063.549.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii