Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
05:03 20 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Fenomenul INNA, la Maritimo!

ro

13 Jan, 2014 15:33 1594 Marime text
 INNA, cea mai de succes artistă a momentului în România, descrisă de presa internaţională ca fiind un adevărat fenomen, se întoarce acasă şi vă întâmpină, la Maritimo Shopping Center, cu un show care vă va tăia respiraţia. Beneficiind de o scenotehnică deosebită, cu efecte cromatice, video şi audio spectaculoase, concertul incendiar al celei care a revoluţionat muzica dance vă aşteaptă pe data de 18 ianuarie 2014, începând cu ora 18.00, la Intrarea din zona Info Desk. Intrarea este gratuită. După concert, Inna va rămâne la dispoziţia fanilor pentru o sesiune de autografe.
              Cu o impresionantă listă de hituri şi numeroase premii şi fani în toate cluburile din lume, cu Europa, America Latină şi Centrală la picioarele sale, Inna este unul dintre fenomenele strălucitoare ale muzicii actuale. Inna, pe numele său Alexandra, este constănţeancă şi are 26 de ani. A început să ia lecţii de voce de la 8 ani. Spre sfârşitul anului 2007, Inna s-a întâlnit cu băieţii de la Play&Win şi au schimbat istoria muzicii de dans în România. Popularitatea şi impactul primului său single, “Hot”, i-au adus Discul de Platină. Până în 2010, “Hot” cucerise Rusia, Polonia, Bulgaria, Serbia, Slovacia, Grecia, Belgia şi Olanda şi a ajuns pe prima poziţie în U.K. Dance Charts. “Amazing” intră direct în topuri, iar celelelate melodii ale sale de pe primul album, “Love”, “Deja-Vu” and “Sun is Up” devin repede hituri. 2011 vine cu numeroase pemii şi nominalizări, inclusiv cea la MTV European Music Awards, the European Border Breakers Award pentru succesul său internaţional şi discuri de aur în faţa a peste 17.000 de oameni pe scena de la Starfloor Paris, în Franţa. Aici, Inna cântă pe aceeaşi scenă cu Kylie Minogue, Bob Sinclar, Taio Cruz, Kelly Rowland şi Kat Deluna. Mai mult, 2011 vine cu un nou album, “I Am The Club Rocker”, scos în septembrie, şi un turneu internaţional de proporţii, care include Mexic şi SUA. Primul single, “Sun is Up”, loveşte scena muzicală cu forţa unui tsunami, oprindu-se pe prima poziţie a celor mai importante posturi radio din Europa şi Asia. Cu peste 50.000.000 de accesări pe Youtube, premii şi intrări în cele mai importante cluburi din toată lumea, „Sun is Up” şi-a reconfirmat calitatea de hit, atât din perspectiva fanilor, cât şi a criticilor. Istoria se repetă apoi, cu “Club Rocker” în rolul principal, într-o colaborare de senzaţie cu FloRida, urcând, de asemenea, în topurile internaţionale. În vara lui 2012, “Club Rocker” cucereşte Japan Dance Charts în mai puţin de o săptămână de la ieşirea pe piaţă. A treia apariţie, “Memento”, a fost, de asemenea, favorita cluburilor de pe tot globul. La ora 00.00, pe 25 noiembrie 2011, de Ziua Internaţională pentru Eliminarea Violenţei Împotriva Femeilor, Inna scoate cel de-al patrulea single de pe “I Am The Club Rocker”, “Endless”, o odă pentru femeile de pretutindeni. Cu un mesaj extrem de puternic, “Your Voice matters! No violence. No endless pain”, melodia devine imnul campaniei sociale “Bring The Sun In My Life”, celebrând protejarea femeilor de pretutindeni.
Până la sfârşitul anului, Inna a introdus un nou concept de performanţă life, “Rock The Roof”. Primul sezon a fost lansat pe 1 Decembrie, pentru a celebra Ziua Naţională a României, dar a atras atenţia şi aprecierea fanilor din toată lumea, transformând evenimentul naţional într-unul internaţional. În 2012, Inna, alături de trupa sa, a cântat live pe acoperişurile celor mai înalte clădiri din metropolele lumii, în Paris, Mexico City, Londra şi Istanbul, adunând peste 12.000.000 de view-uri pe pagina sa de youtube. 2012 aduce şi “Caliente”, prima melodie compusă de Inna, scrisă în engleză şi în spaniolă, „Crazy Sexy Wild” și “INNdiA”, un alt succes ce intră pe prima poziţie în Turkey's Top 100 charts şi pe a zecea poziţie în Romanian Top 100, consolidând supremaţia Innei ca fiind cea mai de succes artistă a topurilor. Pe 1 martie 2013, Inna a scos cel de-al treilea album, “Party Never Ends”. Cel mai recent single al său, “More than Friends”, featuring Daddy Yankee este no. 1 în Argentina, şi la radiourile din Mexico, Japonia, Puerto Rico, Bulgaria, România, Polonia, Germania, Spania, Turcia şi Franţa şi unul dintre cele mai fierbinţi hituri ale verii trecute.
Vă așteptăm!
 
Despre Maritimo
Maritimo Shopping Center este amplasat în Constanța pe bulevardul Aurel Vlaicu și este cel mai mare centru comercial din Dobrogea. Găzduiește peste 130 de chiriasi, o zonă de restaurant și cafenele, multiple facilităţi pentru petrecerea timpului liber, un cinematograf multiplex cu opt săli, un centru de fitness, squash şi billiard. O parcare generoasă cu peste 2.200 de locuri asigură accesul ușor și confortul vizitatorilor.
Despre IMMOFINANZ Group
IMMOFINANZ Group este una dintre cele mai importante companii de imobiliare listate din Europa și este inclusă în indicele ATX (Austrian Traded Index) al Bursei de Valori din Viena. De la înființarea sa, în 1990, IMMOFINANZ Group şi-a constituit un portofoliu de proprietăți de înaltă calitate. La ora actuală, acesta cuprinde peste 1.830 proprietăţi cu o valoare de piaţă de aproape 9,81 miliarde euro. Activitatea de bază a IMMOFINANZ Group constă în achiziția și managementul investițiilor în proprietăți, dezvoltarea de proiecte imobiliare și vânzarea acestora. IMMOFINANZ Group își concentrează activitatea pe segmentele de retail, birouri, logistică şi rezidenţial în opt pieţe regionale principale: Austria, Germania, Cehia, Slovacia, Ungaria, România, Polonia şi Rusia. Pentru mai multe informații accesați: www.immofinanz.com.
IMMOFINANZ Group în România
IMMOFINANZ Group este unul dintre cei mai importanți dezvoltatori imobiliari din România, cu un portofoliu de 87 de proprietăți, format în cea mai mare parte din clădiri de birouri și spații comerciale, estimat la 1.029,3 millioane de euro. România se clasează pe locul al treilea în portofoliul Grupului, cu o cotă de 10,5%, după Austria, cu 40,3% și Rusia cu 10,7%. În iunie 2011, IMMOFINANZ Group a semnat achiziția Adama, un dezvoltator imobiliar de vârf din Europa de Sud-Est, cu operațiuni importante pe piața rezidențială din România. Tranzacția a consolidat operațiunile IMMOFINANZ Group în domeniul construcțiilor și al dezvoltărilor rezidențiale din regiune, în special în România.
Further information under: www.immofinanz.com
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii