Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
03:01 25 04 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Declarații avere Constanța Daniela Dinu, secretar general al Primăriei Albești, avere și interese (DOCUMENTE)

ro

15 Apr, 2025 17:00 544 Marime text
Primăria Albești. Sursa foto: ZIUA de Constanța
 
Cotidianul ZIUA de Constanţa prezintă averile şi interesele parlamentarilor constănțeni, ale primarilor, ale directorilor şi ale angajaţilor celor mai importante instituţii publice din Dobrogea şi ai companiilor naţionale, aşa cum apar acestea fie pe site-urile instituţiilor, fie pe cel al Agenţiei Naţionale de Integritate.

În ediţia de astăzi, 15 aprilie 2025, prezentăm declaraţia de avere şi pe cea de interese ale Danielei Dinu, secretarul general al Primăriei Albești, județul Constanța (documente preluate de pe site-ul oficial al instituției).

În declarația de avere completată pe 13 februarie 2024, în calitate de secretar general la Primăria AlbeștiDaniela Dinu a înscris un apartament în municipiul Mangalia, județul Constanța, dar a făcut mențiuni și la capitolul „Datorii“.
 
În suprafață de 67,42 de metri pătrați, apartamentul a fost dobândit în 2016, prin contract de vânzare - cumpărare și este deținut cu 1 / 1 cotă parte de Daniela Dinu.

La capitolul „Datorii - Debite, ipoteci, garanţii emise în beneficiul unui terţ, bunuri achiziţionate în sistem leasing şi alte asemenea bunuri, dacă valoarea însumată a tuturor acestora depăşeşte 5.000 de euro“, Daniela Dinu a declarat sumele de 75.000 lei (creditor - Primăria ADPP Mangalia, contractat în anul 2016, scadent în 2036) și 75.000 lei (creditor - BCR Mangalia, contractat în 2021 și scadent în 2026). 
 
La secțiunea „Venituri ale declarantului şi ale membrilor săi de familie, realizate în ultimul an fiscal încheiat”, Daniela Dinu a declarat venitul său din salariu, în valoare de 64.897 lei (ca secretar general al Primăriei Albești).
 
Daniela Dinu nu a făcut mențiuni, în declarația de interese completată pe 13 februarie 2024.

  
Declarații anterioare
 
În declarația de avere completată pe 4 mai 2023 (în calitate de secretar general la Primăria Albești), Daniela Dinu a menționat apartamentul din documentul completat în 2024 și cele două datorii (datele coincizând), iar venitul bănesc familial a fost de 53.286 lei (salariul acesteia, primit în calitate de secretar general la Primăria Albești).  

Daniela Dinu nu a menționat interese nici în declarația completată pe 4 mai 2023.
 
După cum se arată pe site-ul oficial al Primăriei Albești, atribuțiile secretarului general sunt:
 

1. Participă în mod obligatoriu la ședințele Consiliului Local,
 
2. Coordonează compartimentele și activitățile cu caracter juridic, de stare civilă, autoritate tutelară și asistență socială din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului Local,
 
3. Efectuează apelul nominal și ține evidența participării consilierilor la ședințele Consiliului Local,
 
4. Avizează pentru legalitate dispozițiile Primarului,
 
5. Urmărește rezolvarea corespondenței în termenul legal,
 
6. Asigură îndeplinirea procedurilor de convocare a Consiliului Local la cererea Primarului sau a 1/3 din numărul consilierilor în funcție, și coordonează efectuarea lucrărilor de secretariat,
 
7. Pregătește lucrările supuse dezbaterii Consiliului Local,
 
8. Asigură comunicarea către autoritățile, instituțiile și persoanele intereste, a actelor emise de Consiliului Local sau de Primar, în termen de cel mult 10 zile, dacă legea nu prevede altfel,
 
9. Asigură aducerea la cunoștința publică a hotărârilor și a dispozițiilor cu caracter normative,
 
10. Eliberează extrase sau orice copii de pe orice act din arhiva Consiliului Local, în afară celor cu caracter secret, stabilite potrivit legii,
 
11. Asigură numărarea voturilor și consemnează rezultatul votării pe care îl prezintă președintelui de ședință,
 
12. Informează președintele de ședință cu privire la cvorumul necesar adoptării fiecărei hotărâri,
 
13. Asigură întocmirea stenogramei sau a procesului verbal, pune la dispoziția consilierilor înaintea fiecărei ședințe procesul-verbal, respectiv stenograma dactilografiată a seditei anterioare, solicitând acordul celor în drept,
 
14. Asigură întocmirea dosarelor de ședință, legarea, numerotarea paginii, semnarea și ștampilarea acestora,
 
15. Urmărește că la deliberarea și la adoptarea hotărârilor să nu ia parte consilierii care se încadrează în incompatibilități, și face cunoscute sancțiunile stabilite în aceste cazuri,
 
16. Prezintă în fața Consiliului Local punctul sau de vedere cu privire la legalitatea unor proiecte de hotărâre sau a altor măsuri supuse dezbaterii Consiliului Local, pe care le consideră ilegale,
 
17. Contrasemnează, în condițiile legii, hotărârile pe care le consideră legale,
 
18. Îl informează pe Prefect, în termenul stabilit, asupra obiecțiilor cu privire la legalitatea hotărârilor adoptate de Consiliului Local,
 
19. Poate propune Primarului, înscrierea unor probleme în proiectul ordinei de zi a ședinței ordinare a Consiliului Local,
 
20. Acordă asistență juridică și sprijin de specialitate în desfășurarea activitățîi, inclusiv în redactarea proiectelor de hotărâre sau la definitivarea celor discutate și aprobate de Consiliului Local,
 
21. Primește raportul compartimentelor de specialitate din cadrul aparatului propriu, în vederea elaborării proiectelor de hotărâre,
 
22. Ține audiențe în problemele specifice pe care le coordonează,
 
23. Coordonează următoarele servicii ale aparatului propriu de specialitate: - Compartimentul de Asistență Socială și de Relațîi cu Publicul; - Compartimentul Fond Funciar
 
24. Coordonează și verifică modul de completare a Registrului Agricol,
 
25. Coordonează și îndrumă activitatea de registratură, circulația documentelor, soluționarea rapidă a corespondenței,
 
26. Îndrumă activitatea privind îndeplinirea actelor notariale date în competență Primăriei,
 
27. Îndrumă și coordonează activitatea de aplicare și evidență sigiliilor și a ștampilelor,
 
28. Constituie, păstrează și inventariază dosarele ședințelor Consiliului Local,
 
29. Asigură efectuarea lucrărilor tehnice privind organizarea și desfășurarea în cele mai bune condiții a alegerilor și a recensământului populației și a recensământului agricol.
 
30. Asigură sprijn pentru desfășurarea referendumului local cu privire la unele probleme locale de interes deosebit sau prevăzute de lege.
 
31. Coordonează activitatea privind evidență și inventarierea colecției Monitorului Oficial al României, a colecțiilor celorlalte acte legislative și a bibliotecii juridice a Primăriei,
 
32. Coordonează întocmirea listelor electorale cu caracter permanent,
 
33. Asigură lucrările de secretariat ale Comisiei de aplicare a Legii nr. 18/19991, republicată, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale Legii nr.1/2000 și H.G. nr.1172/2001,
 
34. Este secretarul Comisiei locale de aplicare a Legii nr. 10/2001,
 
35. Coordonează și îndrumă înregistrările și evidențele notificărilor primite în baza Legii nr. 10/2001,
 
36. Contribuie la respectarea disciplinei, la existența unui climat de muncă corespunzător, la păstrarea secretului de serviciu și a secretului professional,
 
37. Îndeplinește orice alte atribuțîi stabilite de lege, de către Primar, Consiliul Local, Prefect, în aplicarea prevederilor legislației ii vigoare, a celorlalte acte normative.
 
PRECIZĂRI:

Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
În secţiunea „Documente“ a acestui articol puteţi vizualiza declaraţia de avere şi pe cea de interese ale Danielei Dinu.
 
Citește și:
 
Declarații de avere Constanța
Liliana Rîmbu, secretar general al Primăriei Costinești, deține un apartament (DOCUMENTE)
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii