Au început testele de rezistenţă la noul pod rutier de la Agigea (galerie foto)
Au început testele de rezistenţă la noul pod rutier de la Agigea (galerie foto)
11 Nov, 2014 14:39
ZIUA de Constanta
3555
Marime text
Astăzi, s-a dat startul testelor de rezistenţă la noul Pod rutier la km 0+540 al Canalului Dunăre – Marea Neagră, investiţie finanţată prin Programul Operaţional Sectorial în Transporturi (POS-T 2007 - 2013) din fonduri structurale ale Uniunii Europene şi de la bugetul statului.
Aceste teste reprezintă operaţiunile de încercare a suprastructurii podului, cu acţiuni de probă statice şi dinamice. Încercarea podului se efectuează pe baza unui proiect care a fost elaborat de o firmă de specialitate la comanda antreprenorului, care prevede ca pe pod să circule, cu o viteză maximă de 5 Km/h, convoaie de autovehicule similare cu cele luate în calcul la proiectarea podului.
După fiecare etapă de încercare a podului, rezultatele măsurătorilor vor fi analizate şi interpretate de echipa de specialişti desemnată, aceştia vor prezenta concluziile şi vor propune măsurile corective, se arată într-un comunicat de presă remis redacţiei.
Podul rutier la km 0+540 al Canalului Dunăre - Marea Neagră are o structură de tip hobanat şi este cel mai mare pod de acest gen din România. Are o lungime totală de 360 metri, o deschidere centrală de 200 metri, iar lăţimea podului este de 17,4 metri, permiţănd circulaţia pe 4 benzi. Înălţimea liberă sub tablierul podului în axul Canalului Dunăre - Marea Neagră este de 18,4 metri. Pilonii de pe maluri care susţin tablierul podului prin fascicule de hobane au o înălţime de 66 metri deasupra nivelului mării.
Aceste teste reprezintă operaţiunile de încercare a suprastructurii podului, cu acţiuni de probă statice şi dinamice. Încercarea podului se efectuează pe baza unui proiect care a fost elaborat de o firmă de specialitate la comanda antreprenorului, care prevede ca pe pod să circule, cu o viteză maximă de 5 Km/h, convoaie de autovehicule similare cu cele luate în calcul la proiectarea podului.
După fiecare etapă de încercare a podului, rezultatele măsurătorilor vor fi analizate şi interpretate de echipa de specialişti desemnată, aceştia vor prezenta concluziile şi vor propune măsurile corective, se arată într-un comunicat de presă remis redacţiei.
Podul rutier la km 0+540 al Canalului Dunăre - Marea Neagră are o structură de tip hobanat şi este cel mai mare pod de acest gen din România. Are o lungime totală de 360 metri, o deschidere centrală de 200 metri, iar lăţimea podului este de 17,4 metri, permiţănd circulaţia pe 4 benzi. Înălţimea liberă sub tablierul podului în axul Canalului Dunăre - Marea Neagră este de 18,4 metri. Pilonii de pe maluri care susţin tablierul podului prin fascicule de hobane au o înălţime de 66 metri deasupra nivelului mării.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii
- omide 11 Nov, 2014 16:09 Nu are decat 7 ani intarziere. Mai asteptam ...
- omide 11 Nov, 2014 16:09 Nu are decat 7 ani intarziere. Mai asteptam ...